Kendimi iyi hissetmiyorum yetersizlik hissi nasıl geçer?

Hiçbir şey yapmak istemiyorum kendimi sevmiyorum hiç kimseyi sevmiyorum ailem yüzünden bıktım yaptıklarından hapishane de gibiyim artık her şeyden vazgeçtim resmen gençliğim gidiyor ve ben hala ailem yüzünden sokağa bile cikasim gelmiyor çirkin hissediyorum berbat hissediyorum çekip gidemiyorum kapana kısılmış gibiyim ne yapabilirim ne önerirsiniz lütfen boş yorumlar yapmayın anlayan yazsın
Kendimi iyi hissetmiyorum yetersizlik hissi nasıl geçer?
Cevapla