Ne kadar tahammülsüzsünüz? Her şeye sinir olur musunuz?

Yoksa çok sabırlı ve çok sakin bir yapınız mi var
Çevrenizdekiler sizce size
Tahammül ya da sabır konusunda nasıl bakıyor
Keşke
Şöyle olsaydım ya da olmasaydım dediğiniz bir husus bu konularda ön planda oluyor mu
?
Ya da
Genelde sakin olup kırmızı çizgileri aşılınca
Kendisini bile tanımayan var mı?
Çok tahammülsüzüm
Çok sabırlıyım
Sabırlıyım ama ani çok şiddetli parlamalarım var
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Ne kadar tahammülsüzsünüz? Her şeye sinir olur musunuz?
Cevapla