Nasıl anlarım bunu ya bana çok baskı uygularsa ne yaparım ben?

Birşeyin hayırlı veya şer olduğunu nasıl anlarım? Sevdiğimi seviyorum ama sonunda da üzülen olmak istemiyorum çünkü çok otoriter herkese karşı benim dışımda?

Nasıl anlarım bunu ya bana çok baskı uygularsa ne yaparım ben?
Cevapla