21 yaşındayım her şeye geç kalmış gibi hissediyorum lütfen okuyun?

21 yaşındayım bu yaşıma kadar pek arkadaşım olmadı olanlarda bir süre sonra sattı zaten. Hiç diğer gençler gibi gezip tozmadım eğlenmedim hayatım sorunlarla geçti fazla detaya girmek istemiyorum. Hiç erkek arkadaşım olmadı erkeklerden hep uzak durdum neden bilmiyorum kendimi gerçekten hiç anlayamıyorum. Yalnızlıktan şikayet ediyorum hep kendimi yalnızlığa iten benim kimseyle konuşmuyorum görüşmüyorum neyse üniversitede okumadım şu an sınava hazırlanıyorum seneye başlasam sizce çok mu geç kaldım gençliğimi yaşamak için belki üni ye başlayınca bazı şeyler değişir hayatımda diyorum yalnızlıktanda kurtulurum belki
21 yaşındayım her şeye geç kalmış gibi hissediyorum lütfen okuyun?
Cevapla