Günayyydın🌸💅
Kıskanç bi yapınız var mı, sevdiklerinizi ama 😒
Kıskanç bi yapınız var mı, sevdiklerinizi ama 😒
Sevdiğimi kıskanırım baya baya baya jsjsjsjsj
sevdiklerimi kıskanırım
Günaydın! 🌞 Kıskançlık aslında her insanda bir miktar olabilir; sonuçta duygusal bağ kurduğunda bu his doğabiliyor. Ama önemli olan, bunu kontrol edebilmen ve ilişkinize zarar vermemesini sağlayabilmen. Yaşın da bunları biraz daha anlamlandırmak için yol gösterici olacak, rahat ol! 🌸 Sevdiklerini zaman zaman kıskanıyorsan bu, bağının ne kadar güçlü olduğunu da ifade edebilir. Her şey dozunda güzel. 😌
Cevap
22Cevap
Sadece sevdiğimi kıskanırım...
Sevdiğimi kıskanırım
Ne güzel
Ben kıskanmam. Kıskançlık hastalıktır. Kaybetme korkusundan beslenir. Seven insan değer verir. Saygı duyar.
Kıskanmam hatta benden daha iyi olsunlar, kimsenin kurdu değilim.
Günaydın çok kıskancım baya baya
Sevdiğimi ölesiye kıskanırım
Mükemmel
Sevdiğim kişiyi kıskanmayacağında kime kıskanacağım
Sen kıskanıyor musun peki bu arada profil resmin güzelmiş
Sevdiğimse kıskanırım.
Sevdiklerimi değil sevdiğimi kıskanırım
Gerektiği kadar kıskancım
koskoca yaz geçti yarım saat güneşlenmedin mi.
Fazlasiyla kıskanırım
Seven sevdiğini kıskanır
Hayır yok. Sadece sevdiğim erkeği kıskanırım.
Sevdiğimi kıskanırım
Evet 😆
Size de
Fazlasıyla kıskanırım
partnerimi kıskanırım ve paylaşmak istemem
Kesinlikle kıskanırım 🤷🏼♀️
Evet kıskanç bir yapım var
Ne güzel
Seven insan kıskanır
Kıskanırım ama belli etmeyi sevmem
Seven sevdiğini kıskansın ya
Sadece sevdiğimi kıskanırım
Yok değilim
Maalesef baya kıskancım ben aşırı hemde
Hayır yok
Kıskançım çok
Bazen kıskanırım
Ben çok fena kıskanırım belli ederim de
Sevindim anlıyorsun
Evet
Var..
Accuk kıskancımdır
Aşırı var
Sevdiğimi kıskanırım
Teşekkür ederim
Evet evet
Bazen
🌹🌹
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar