25 yaşındaki oğlanların saçları simsiyah kızlarda 20 yaşında aklar beliriyor harbi bunun sebebi ne
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
6 ayUmursamaz olmak zorundayız çünkü biz doğası gereği hayata tutunan mücadele eden ve verdiği mücadeleler uğrunda sevdiklerini ailesini koruma iç güdüsü gelişmiş canlılarız. Kadınların çok büyük derdim var dedikleri şeyler bizim icin Ufak tefek şeyler olabiliyor ya siz abartiyorsunuz ya da bizim daha büyük sorunlarimiz var. Mesela bir kadının derdi ona çok büyük gelirken bizim ev alma iş kurma sorumluluk alma aileyi yönetme ekonomimizi yönetme yarını düşünme gelecek kaygısı çevre vs bir sürü düşünmemiz gereken şeyler var. Bir kadın aile evinde yıllarca oturabilir ve bu yadırganmayabilir ama bir erkek için öyle değil. Hayatlarımız bakış açılarımız sorumluluklarımız ve dertlerimiz de farklı
34 Yorumla- 6 ay
Kadınlar dertlerini abartıyorlar dediğin kısım hariç diğer her dediğine katılıyorum. Kadın ile erkeğin sorumlulukları farklı evet ama beynimiz de farklı çalışıyor. Bizdeki hormonlar ve duygusal yapı sizde olsa emin ol abartı bulmazdınız.
- 6 ay
Kadınlar duygusal görünen realistlerdir duygusal olan erkeklerdir aşkını unutamaz yıllar geçse bile hatırlar kaç tane kadın şair var. Kadının sevgisi ile erkeğin sevgisi farklıdır erkek karşılıksız sever. Statüsüne kariyerine maddiyatina bakmadan sever.
- 6 ay
Yanlış. Kadınlar hem duygusal hem realisttir. Duygusallık ağırlıklıdır sadece. Erkeklerde de realizm daha ağırlıklı olur genelde. İstisnalar var elbette ama kaideyi bozmuyor. Karşılıksız sevmek de kişiden kişiye değişen bir şey bunun cinsiyeti olduğunu sanmıyorum ve bu şairlikle de ölçülecek bir şey değil bence. Aşk şiirleri yazıp sonra şiirinde bahsettigi kadınları aldatanların olduğunu da biliyoruz. Sadece bazılarınızın agzi iyi laf yapıyor o kadar
- 6 ay
Erkekler statü, kariyer ve maddiyata bakar. Ne zaman bakar biliyor musun? O kadın kendisinden daha üst statüde, daha üst kariyer ve daha yüksek maddiyatta olursa eğer buna bakar ve bu durum çoğu erkeği rahatsız eder. (Erkeğin koruyucu, kollayıcı, sorun çözücü, bir şeyleri halledilir rolü ve güçlü olmak ve görünme isteği sebebiyle) Fıtri bişey yani. Kadınlar açısından bakarsak da aynı şekilde kadınlar erkekte bu özellikleri arar.
En İyi Cevaplar
Kişilik & Karakter konusunda 5,3b cevap paylaştı. Bence mesele “erkekler umursamaz olduğu için yaşlanmıyor” değil… Kim neyi ne kadar kafaya takarsa, ruhuna o kadar yansıyor aslında. Bazı erkekler gerçekten daha rahat görünüyor, çünkü duygularını dışarı pek göstermiyorlar. Ama bu “umursamazlık” değil, daha çok susarak taşımak gibi bir şey. Yaşlanmak sadece cildin kırışması değil; insanın kalbi, yorgunluğu, hayal kırıklıkları da yaşlandırıyor. Kimi bunu yüzüne yansıtıyor, kimi içerde saklıyor. Yani dışarıdan bakıp “umursamaz, o yüzden genç duruyor” demek kolay… ama kimse kimsenin içinde neler yaşlandığını bilmiyor. Sonuç olarak, bence kim gerçekten kendine iyi bakıyor, strese teslim olmuyorsa o daha geç yaşlanıyor. Cinsiyetle değil, ruhla alakalı bir durum. Çünkü bazen en umursamaz görünen bile içten içe en çok yorulan oluyor.
30 Yorumla
Kişilik & Karakter konusunda 427 cevap paylaştı. yıllardır bize sayıkladığınız erkekler geç olgunlaşır salatasından olmasın?
evet bedenen size göre geç büyüyoruz sizin için fiziksel gelişim erken başlayıp erken bitiyor e bu sebepten de yaşlılıkta erken başlıyor, biz daha yavaş geliştiğimiz için yaşlanmamız da uzun sürüyor ki evrimsel olarak mantıklı olan da o, keza erkek uzun bi verimlilik dönemine sahip olacak ki bol bol üreyecek, kadınların genç kalması o kadar önemli değil memeliler için sonuçta hızlı ve bol üreme kapasitesi erkek canlılarda o yüzden vücudun uzun süre diri ve aktif kalması lazım o yüzden de buna göre evrim geçirmişiz eşeyli üreyen canlıların ilk başlangıcında.
00 Yorumla
Belki ırsidir benim 20 li yaşlarda bir arkadaş vardı misal bizim saçlar fırça gibiyken adamın kafada tek tel saç yoktu ne şimdi bu onun çok mu umursayan bir insan olduğu anlamına geliyordu tâbi ki cevap hayır hayatımda gördüğüm en rahat takılan insanlardan biriydi erken yaşta memuriyeti kazandı kızlarla münasebeti de iyiydi mekanlarda kahvaltılar akşamına discolar yaz gelir tanıştığı hatunlarla tatile gitmeler falan adam dibine vurdu resmen yaşamanin sonra kazancı da yerindeydi saç ektirdi kendine
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
İlginç bir gözlem! 🙂 Genetik faktörler ve hormonlar, bu konuda gerçekten çok etkili. Erkeklerde saç beyazlaması hormonlardan dolayı biraz daha geç yaşanabilir ama bu, kesin bir kural değil. Kadınlarda ise stres ve duygusal yüklerin etkisi daha fiziksel olarak kendini gösterebiliyor. 😌 Ancak, umursamazlık ya da rahatlık yaşlanmayı yavaşlatır mı kısmı tartışmaya açık! Belki ruhsal gevşeklik etkili olabilir ama fizyolojik değişiklikler başka bir mesele. 🌟
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
63
Cevap
107Cevap
Kişilik & Karakter konusunda 7,2b cevap paylaştı. Keşke öyle olsa ama herkes öyle değil. O kadar şeyi takıp dert ediyorum ama 1-2 tel dışında beyazım yok.
00 Yorumla
6 ayFazla düşünmüyorlar duygusal değiller
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.
6 ayBen de tam tersini görüyorum. Araştırdım, yazıyorum.
Türkiye’de erken beyazlamanın en yaygın nedenleri- Genetik
- B12 ve D vitamini eksiklikleri
- Stres ve sigara kullanımı
Beyaz saç geni” kadınlarda mı daha fazla, erkeklerde mi?
Cinsiyete göre belirgin bir fark bulunmuyor. Yani genetik anlamda “kadında daha fazla” veya “erkekte daha fazla” şeklinde net bir üstünlük yok. Farklılık daha çok şu alanlarda ortaya çıkıyor- Erkeklerde beyazlar daha erken fark edilir (kısa saç, şakak bölgesinin açılması).
- Kadınlarda hormonal değişiklikler (hamilelik, tiroid, menopoz) beyazlamayı dönemsel olarak hızlandırabiliyor.
10 Yorumla
6 aykişilik özelliği olarak (istisnalar hariç) kızlar daha mükemmeliyetçidir en ufak şeye bile kafa yorarlar birinin ağzından çıkan sözü evirir çevirirler erkekler de tam tersi kişiden kişiye ya her şeyi kötüye yorar ya da vardır bir hikmeti der geçer yani daha rahattırlar saçların dökülmesine beyazlamasına hatta sivilce çıkmasına da sebep olan şey stres, korku vb. şeylerdir dolayısıyla kadınların genelinin bu özelliği daha stresli bir kişiliğe sebebiyet verir ve genelde ergenlik döneminde falan yüzlerinde daha çok sivilce çıkar, saçları daha çabuk beyazlar tabii hormonel ve genetik yönü de var ama stresin de bir etkisi illa ki var umarım anlatabilmişimdir 💙
00 Yorumla
6 ayDedem 101 yaşında öldü. Adam ikinci dünya savaşı sonrasını gördü bir de böyle kaşarlaşmış dünyayı gördü. Beğenmedi muhtemelen. Sence benim 20 de saçlarım beyazlamar mı... Yaş kemale erdiği halde 1 tek beyaz yok 🤭 Kadınların olsun. En suyu kurular kadınlar. Bizler kendimizi gerçekleştirmek için kestane yıakrtarken... Aynı yaşlarımız berkecanın cüzdanı nasıl boşaltırım. Kendimi nasıl tatile götürttürürüm gibi dertler içinde oluyorlar. Niyetleri düzgünlük değil ki sonuçları üzgün olmasın.(sadece haftalık aylık beden değiştiriyorlar. Sanki çorap. Yoğunluk vizkozite yok.)
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 953 cevap paylaştı. :D yani ne diyelim. ekrekler umursamaz algısı niye var bayanlarda anlamıyorum. hep erkeklerle ilgili bi takım algılar var. işte sürekli seks düşünürler. amacları hep sekstir. yemek yapamazlar kendilerine bakamazlar dağınıktırlar. cocuk bakamazlar. ev aletleri beyaz eşyaları kullanamazlar gibi
10 Yorumla
6 ayErkekler mi umursamaz
Bir ilişkide kadın çeker gider umrunda olmaz ama erkek aylarca kendine gelemez
Bir erkek evine bakmak zorundadır kadının böyle bir sorumluluğu yoktur
Bir erkek eline para geçince eşiyle paylaşmak ister kadının eline para geçince eşini hor görmeye başlar.
Bir erkek için ağlamak bile zordur ulu ortaya yapamaz bunu kadın çok basit bir şeye heryerde rahat şekilde ağlayabilir içini rahatlatabilir
Bir erkek " kadın gibi gülme " tepkisinden kaçıp gülmesini bile rahat yapamaz
Liste böyle uzar gider erkek mi gamsız kadın mı acaba...
00 YorumlaUmursamaz oldukları için değil, dertlerine rağmen eğlenebildikleri için. Ayrıca tam tersi, erkeklerin 18inden sonra beyazlamaya başlıyor, kadının tek derdi ilgi göremeyip şımaramamak.
Not => Şiddet gören, gerçekten zorlu hayatı olan kadınlar dışında.01 Yorumla- 6 ay
Nota istinaden Türkiye'nin tamamı yani
- Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.
6 ayAslında erkekler umursamaz oldukları için değil, çoğu duygusunu içine attığı için dışarıdan öyle görünüyor. Dert ediyor ama belli etmiyor. Kadınlar daha çok konuşur, paylaşır, bu da duygusal yorgunluğu yüzlerine daha çok yansıtıyor. Yani mesele yaş değil, taşıma şekli.. Biri içine atar, biri dışa vurur. Ama herkesin bir yerden yıprandığı kesin.
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 472 cevap paylaştı.
6 ayİnsanları genetik kusurlarıyla vurmaktan vazgeçseniz 13 yaşında saçında beyaz olan arkadaşım da vardı 65 yaşındaki babamınsa saçlarında beyaz yok. Genetik ya böyle şeyler dertle kederle ilgisi yok. Benim hep hoşuma gitmiştir gri beyaz saç falan sevenleri de var 😂😂
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 385 cevap paylaştı.
6 aybunun sebebi genetik
gen ise çok geniş bir kavramdır sadece babadan anneden ya da yakınlık derecesi 1. derece olan akrabadan gelmez
daha geniş bir ortamı vardır
kişi saç dna sı olarak kimin genini aldıysa mesela dedesinin dedesinin dedesinin saçları 20 yaşında beyaz olabilir
bu durumda o kişinin de saçında 20 yaşında beyazlar çıkacak demektir00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ay25 i 35 gibi anlatman peki, tabi simsiyah olacak ne olacaktı, stres seviyesi ve saça kullanılan ürünler bile etkiliyor, evet erkekler umursamaz ama birçoğu sigara alkol kullanmaktan fastfood beslenmekten daha 30 a gelmeden kafalarında 3 tel saç kalıyor
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)6 aysureklı sac boyamıyolar, pıgment eksıklıgını tetıkleyen kımyasallarla da ıslerı yok. Regl olayı da olmayınca vucutta eksılen vıtamın bıze gore az.
31 YorumlaHayır erkekler umursamaz değil her erkek aynı değil, her kadın aynı olmadığı gibi aksine erkekler daha erken yaşlanıyor
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 330 cevap paylaştı. Erkekler olarak görece umursamaz olabiliriz ama o kadar da değil. 20’li yaşlardaki kadınlarda da erkeklerde de pek ak gözlemlemedim. Bence kadınlar daha fazla önemsediği için aklar dikkatlerini çekiyordur 😅
00 YorumlaSaçlarda ki beyazlık aslında genotip ile alakası var kadınlar da hormon bozukluğu stres vitamin ve mineral eksikliği daha fazla oluyor
Tabi erkekler daha az stres ve yüzeysel düşündükleri için daha geç yaşlanıyor
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 15,7b cevap paylaştı. Hiç umursamaz olduğum zamanlar nadiren olmuştur ama sadece yan taraflarda beyaz dikkat çekmeyecek kadar 2-3 tane beyaz saç telim var onun haricinde saç dökülmesi yıllardır oluyor cildim ise hâlâ çocuksu
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
6 ayZamana direnebilen hiçbir canlı yok. Kadın erkek hepsi yaşlanır. Kadınları ruhsal ve biyolojik hirpalayan en büyük süreç hamilelik ve sonrasındaki anneliktir. Bedensel deformeyi hamilelikte alır ve kontrol etmezse tüm yaşantısı negatife döner
00 Yorumla
6 ayKadınlar muhtemelen çok duygusal oldukları için öyle oluyor
Bu açıdan erkeklerin bu özelliğini örnek alabilirler
Trip atma vs da belki böyle çöküntülerin içerisinde yer alan etkenlerden biri olabilir00 YorumlaStress tabiki hayatta mutsuz olanlar çabuk yaşlanir ben bu yaşıma kadar hep mutluydum tek mutsuz olduğum şey sevgilim yoktu ama diğer konularda en basit bir şeyde bile mutlu oluyordum o yüzden saçlarim beyazlamaz
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 4,7b cevap paylaştı. Kesinlikle, bizim kadar ince düşünmüyorlar ve gerçekten duygusuzlar kalpsizler de diyebiliriz hatta 😒
21 Yorumla
6 ayTam tersi daha çok.
Saçına aklar düşmüş ihtiyar gösteren adam ile yanında kızı gibi duran hanımları da çok var. O zaman da tersi genelleme yapılmalı10 YorumlaUmursamıyor muyuz?
Her şey duygulardan ibaret değil bu hayatta.
yaşam mücadelesi var hayallerin gerçekleşmesi var daha iyi bir konumda olmak var umursanacak o kadar çok şey var ki çok şükür bazı şeyleri başarsak bile umursamaz olamayız.
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 7,3b cevap paylaştı. Yaşlanmıyorlar derken göbekli erkekler hep yaşlı gözüküyor, ben zayıfladım antrenman rutinimi değiştim daha sağlıklı beslenmeye başladım bakımlı oldum şu an daha genç görünüyorum 😂
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 349 cevap paylaştı.
6 ayKim diyor yaşlanmadıklarını 31 yaşındayım benim yaşımdaki çoğu herifin kafasında saç yok alınları kırış kırış.
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 381 cevap paylaştı.
6 ayYaslanmiyor mu kadnlar hadi çocuk dogruyor da cokuo erkekler 30 olduktan sonra baslio çökmeye kadnlar yanlarında çıtır kalio düşün 😄
11 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı. tam tersi olmalı sen yanlış yerde geziyorsun galiba erkekler 25 olmadan kel oluyor ya da saçları ağarıyor kadınlarda değişen bir şey yok
00 Yorumla
6 ayTam tersi olmasın o 😂 gittiğim kurstaki 18lik erkeklerin çocuğunun saçlarında bir sürü beyaz var fakat kızlarda hiç görmedim.
00 Yorumla
6 ayYoo yaslaniyorlar saçlar kirlasiyor dökülüyor göbek salınıyor cilt burusuyor.😂 Benimle yaşıt erkekler benden daha büyük gozukuyor
027 Yorumla- 6 ay
Benimle yaşıtı bırak benden küçük kadınlar bile benden büyük duruyor 🤣
- 6 ay
@AfiliYlnzlık sen kalıplı duruyorsun büyük göstereceklerini zannetmem. Erkekler kellik bakımsızlık belli yaştan sonra özellikle 30 dan sonra göbek oluşması, saç beyazlamasi boyları da çoğu zaman kadına göre uzun olduğu için daha büyük gösteriyorlar. Kadinlarda çocuk doğurma , kilo almak, bakımsızlık , genetik faktörlere bağlı olarak oluşuyor.
- 6 ay
Evet kalıplıyım ama gerçekten kimse bana 33 demiyo, saçlarım da seyrek hatta ama yüz olarak sanırım kime 33 desem en fazla 27 duruyosun diyolar. Fotolar da bazen 30 diyen oluyo da gerçekte daha 30 diyen görmedim 😃 yaş takıntım da yok bu arada, kadınlar bakımsızlıktan falan değil makyajdan ve saç boyalarından dolayı çok büyük duruyolar, 30 vardır bu diyorum mesela bi bakıyorum kız 23 24 yaşında daha yuh diyorum.
- 6 ay
@AfiliYlnzlık nezakkettir o 40 yaşında saçları kır adama en fazla 25 sin abi diyorum inanıyor. Sizde öyle bir inanç var sanırım. Herzaman doğruyu söylemezler
- 6 ay
@AfiliYlnzlık 27 yaş birsuru genç kadın gördüm onlardan büyük duruyosun senin gönlünü yapmak istemişler iltifat olsun diye 34-35 derim ben. Hayatin boyunca kaç tane 27-30 yaş aralığında insan gördüğüne göre değişir bu tahmin
- 6 ay
@AfiliYlnzlık Evet ona katiliyorum makyaj yaşlı gösteriyor bakımsızlık faktörünü içine onu da alabiliriz. Kozmetik ürünleri cilt bariyerini bozuyor. Ama makyaj seven arkadaşlarım alışkanlıktan yapıyordu kendilerini çıplak hissediyorlar. Evlerine gittiğimde en azından bir eyeliner ruj sürmüş olurlardı. Makyaj yapmadıkları da kendilerini çirkin hissediyorlar yüz bomboş duruyormuş
- 6 ay
Allah aşkına neyin nezaketini yapacaklar ya 😂 kadın olsun erkek olsun bunu söylüyolar işleri güçleri yok nezaketen diyecekler 😃 erkek olarak bile yeni nesil büyük duruyor mesela, benim yaşımı bilmeden konuşuyoruz birisiyle adam bana knk diye hitap ediyor sonra yaşımı öğrendiğinde yuh ben seni okdr bilmiyodum abi diyor. Gelmişsin sende öyle bi inanç var diyosun ben sana yaş olayını takmam diyorum ve olanı söylüyorum, samimi olduğum adamın işi gücü yok bana nezaket mi gösterecek 😂 sen burada ki tek bir fotoya göre konuşuyosun, gerçekte gördün mü hayır o anki konuşmamı mimiklerimi gördün mü hayır. Ben zaten sana bu foto da büyük durduğumu söylüyorum farkındaysan ama gerçekte 1 kişinin bile 30 dediğini görmedim
- 6 ay
@AfiliYlnzlık senin yaş aralığındaki çoğu erkekte bu özgüven var nedense çok kişi bana öyle diyor.3-4 erkekten duydum bunu yaşlanmaktan korkuyor olabilirmisiniz erkekler olarak. Dayi denmesinden o yüzden kadınları gencliklerinin gitmesinden vuruyosunuz. Kendi korkunuz bu
- 6 ay
Bence sen gerçekten sıkıntılı bi tipsin ciddiyim, gelmişsin konuyu boi beleş kadın erkek muhabbetine çekiyosun alakasız yerde. Sana diyorum ki yaş takıntım yok girdiğim her ortamda bana kimse 33 demiyor diyorum Türkçe yazıyorum hala bana yok korkuyo olabilirsin yok bilmem ne diyosu, sana burada neyin yalanını söyliycem Allah aşkına? Sen beni yaşlı görsen ne olur genç görsen ne olur ben reel hayatımda olanı söylüyorum sana, hala saçma sapan bi şekilde bişeylere bağlamaya çalışıyosun bunu 😂😂
- 6 ay
@AfiliYlnzlık böyle bir kafa yapınız var işte Öyle zannetme sebebini söylüyorum 50 yaşına da gelsen diyeceksin ki ben 30 um
- 6 ay
Arkadaş Türkçe yazıyorum bunu ben demiyorum insanlar diyo diyorum anlamıyor musun? Herkes yalancı bi sen mi doğrusun
- 6 ay
@AfiliYlnzlık senin kompleksini anlamışlar küçüksun diyorlar. Sende benim turkce anlamiyosun galiba. O senin tezin bu da benim tezim. Bana katılma bende sana katılmıyorum tamam mı? Arkadaş
- 6 ay
Yahu sen ahraz bi insansın ulan boş kafa ne kompleksi biz yaşla ilgili bi muhabbet bile yapmıyoruz bi yerden sonra soruyolar illa ki bende söylüyorum direk kaç gösteriyorum demiyorum bile onlarda direk şaşırıyolar diyorum. Ne kdr laftan anlamaz mankafa bi insansın yemin ederim hala benim tezim falan diyo senin çevrene yazık mk böyle bi kafayla iletişim halindeler
- 6 ay
@AfiliYlnzlık asıl senin cevrendekilere yazık narsist kompleksli bir insanla beraberler. Mal mal bana böyle diyorlar diye yorumuma geldin bende karşıt tez söylüyorum. Bunu herkes söylüyor. Bin tane adam gördüm senin gibi yerçekimine meydan okuyorum diyen 😂ama birileri size gerçeği söylemeli yok öyle bişey. Tamam senin dediğin olsun en fazla 18 sin😂 bak daha da genclestin. Yalan söyleyerek seni genç yapabiliyorum. Ama goruntun doğruyu söylüyor.
- 6 ay
@AfiliYlnzlık Aynaya bakıp hergun en yakışıklı en genç benimde diyorsundur sen 😂 demeye devam et belki olursun
- 6 ay
@AfiliYlnzlık 30 lu yaşlarda birsuru erkek gördüm 34-35 sin net bu. Milleti bari kandirmayalim
- 6 ay
Ya sen ne kdr aptl bi insansın ulan ahraz benimle ilgili olan bi duruma yaşamadan etmeden tezim demek nedir grzklı? Gelmişsin o insanlar şundan dolayı öyle demiştir bilmem ne diyosun bynsiz o insanlarla konuşan benim nasıl bi tepkyle söylediklerini gören benim, en başından beri de yaş takıntım yok diyorum hala bana aptl aptl cvplar veriyosun harbiden ben senin olmayan beynini skym yani, senin gibi ahrazlar insanı zorla küfür ettirir, yok birinin gerçeği söylemesi lazımmış falan. Aptlla anlatır gibi anlatıyorum diyorum ki sen benim tek bi fotomu gördün gerçek halimi görmedin o insanlar görüyo dıyorum hala grzklı gibi cvp lar veriyosun. Senin çevrene gerçekten yazık patolojik vakasın sen mk böyle bi numuneye maruz kalıyolar yazık
- 6 ay
@AfiliYlnzlık işte kompleks budur nasıl da hakarete basladi 😂 tamam ihtiyar delikanlı sana genç diycez. Herkes dede nine olacak sen aynı kalacaksın tamam mı? Narsiste bak ya
- 6 ay
Ben şu an senin aptllığına küfür ediyorum evet yaş olayına değil. Çünkü en katlamamadığım insan aptl beynsz söyleneni anlamayan insan tipidir sende tam öylesin. Bide bu beyinle bana teşhis koyuyor narsist falan diye 😃
- 6 ay
@AfiliYlnzlık tamam amca +10 yıl daha geriledin bak şu an 13 oldun. Tipe bak ya kendini kandırmaya ve kandirilmaya devam et.
- 6 ay
Tam cahil bynsz cevabı bomboş bi tipsin yemin ederim anca kafa açarsın başka bişeye yaramazsın
- 6 ay
@AfiliYlnzlık hadi ikile
- 6 ay
Sg cahill
- 6 ay
@AfiliYlnzlık amip
- 6 ay
Sg cahil
- 6 ay
@AfiliYlnzlık genç amip
- 6 ay
Sg cahil israf
6 ayonlardan olamadım hiçbir zaman. bence sen 18 20 lik büyük duran çocukları 25 sanıyorsun. çoğu arkadaşımın 23 gibi saçlarında aklar başlamıştı
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı.
6 ayBunun elbette mental sebebleri var ve önemini kimse öteleyemez. Fakat ırsi durumlar, yaşantı, çalışma koşulları ve konforda sebep olabiliyor..
00 Yorumla
6 ayBen bu durumu bazı erkeklerde de görüyorum saçlar bembeyaz sinir stres tavan. Umursamaz olmak mükemmel bir şey başka türlü yaşanmaz...
01 Yorumla- 6 ay
Bende çok ya ah ah çok duygusallık çok üzülüyorum hemen stres yapıyorum aile baskıcı ve çok begenmezker
6 ayYo gayet yaşlanıyorlar kadınların saçları 60 yaşında bile sıkıyken erkeklerinki 30 yaşında dökülüyor
00 Yorumla
6 ayUmursamaz hiç değilim ama yaşımı pek göstermediğim söylenir. Bilemedim, belki kendi çapımda bir istisnayımdır.
00 YorumlaAma kel kaliyorlar 😹 erkeklerin işi çok zor dışı yaşlanmiyorsa içleri yaşlanıyor emin ol.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayvala bak sana bişi diyim bende bi huy var sıgtur cekme ben bu kafaya 2 yildir sahibim inancin olsun kafamda bi tel sac beyaz değil iş ve aşk hayatim hep hizli yas tutmuyorum bişi oluyor yaw sıgtur ya diyip yoluma bakiyorum 21 yaşindayim 14 kiz ile sevgili oldum kendime ait işim var suanda (Allah inşallah daha cok verir ) misal bir insani maks 3 gun dusunuyom
00 YorumlaKız çocuğu ergenliğe girdiği için za mn evlenicek
00 Yorumla
6 ayUmursasak noolur peki biliyo musun?
00 Yorumla
6 ayYaşım 25, saçımdaki beyazlıkları sayamıyorum. Herkes aynı değil.
00 Yorumla
6 ayBu konu yüzde 70 genetik bir mesele aslında cinsiyet ile alakalı değil.
00 YorumlaHanım kız benim 27 yaşım var sakallar beyazladi baya belirgin
00 YorumlaYaşlanmıyormu bir araştıron kim çok yaşıyor erkekler genelde erken ölürler
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Yaşlanan da var genetik sans biraz , biraz da beslenme ve spor erken bence
01 YorumlaErkekler yok edilsin zaten ülkemize faydaları yok. ~~
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. 28 yaşında olduğum halde yaşımı doğru bilen görmedim daha 😅
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. 27 yaşımdayım. Saçımda ilk beyazı 17 yaşımda gördüm. şu an saçımın üçte biri beyaz.
00 Yorumla
6 ayEvet vurdumduymazlar ve ondan dolayı da böyle olduklarını düşünüyorum.
00 YorumlaOysaki çoğunuzun seviştiği yollarda biz cenabet gezdik. size öyle geliyoruz
00 YorumlaSen öyle san erkekler kizlar gibi dertlerini dışarı vurmaz icindedir hep
00 YorumlaErkeklerin yenilenmesi çok daha güçlü çok daha gelişmiş
00 Yorumla
6 ayAlakası yok benimde 20 li yaşlarda beyazım vardı
00 Yorumla
6 ayYanlış erkekleri bulup bulup lütfen laf atmayın teşekkürler
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 616 cevap paylaştı.
6 ayUmursamazlık değil sistem gecikmeli çalışıyor bizde 😄
00 Yorumla
6 aySenin mantığına göre erkeklerin de saçları dökülüyor
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 402 cevap paylaştı.
6 ayKadınların ömrü erkeklerden daha fazla. Evlenince hıncını çıkarıyorsunuz zaten shdhr
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.
6 aySadece s. kini sokacak yer aradiklari icin. Ve bis yapmadıkları icin.
00 Yorumla
6 ayKadınlar beyinlerini yedikleri için beynin yaşlanma bölgesi yok oluyor bu yüzden 🥳😂
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 396 cevap paylaştı. Sanmıyorum genetik olabilir bu umursuz degiiler sadece göstermiyorlar
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı. Saçların beyazlamaya başlayınca anlıyorsun, içine atmakla da olmadığını
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)6 ayÖncelikle genetik bir durum olabilir stres yapanın saçı beyazlamaz saçı dökülür en çok kafayı etkiliyo takıntı yapmak erkeklerde de beyazlayan dökülen çok erkekler bizden çok stresten yapıyor çalıştıkları için ama her ne hikmetse umursamiyorlar bağırıp çağırıp geçistiriyorlar erkeklerin takmama durumunu bende sevmiyorum😃
00 Yorumla- Devamını Gör (110)
Devamını Gör(155)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer