Arkadaşlar bütün erkekler mi odun duygusuz yoksa sadece bende mi var bu kişiden?

Eşim şımartmaz odun gibidir ince düşünceli de değil hediye falan da almaz bas bari odun ve narsist kendisi gezdirmeye yedirmeyi içirmeyi yardım etmeyi mârifet görür bütün erkek mi böyle gerçekten?
Arkadaşlar bütün erkekler mi odun duygusuz yoksa sadece bende mi var bu kişiden?
Cevapla