Son bir kac gundur icimde garip bir his var ve hic gecmiyor? Sebebi ne olabilir?

Sanki olucegim ve son zamanlarimi yasiyor gibi hissediyorum, normalde boyle degildim pek ama bu 2,3 gundur boyle hissediyorum cok rahatsiz edici, olmeyi bekliyorum sanki, neden boyle hissediyorum sebebi varmidir?
Son bir kac gundur icimde garip bir his var ve hic gecmiyor? Sebebi ne olabilir?
Cevapla