Bazı insanlarla tanışıyorum. Bir aya kadar iyiler. Ortama alıştıktan sonra nefret dolu bakışlar arıyorlar. Neden?

Hatta konuşmuyorlar bie. Kötü bir şey de söylemiyorum bu arada

Bazı insanlarla tanışıyorum. Bir aya kadar iyiler. Ortama alıştıktan sonra nefret dolu bakışlar arıyorlar. Neden?
Cevapla