@Gsgsgwgsgwst teşekkür ederim uyarısı için.
Hayat derin yaşanamayacak kadar sığ bir yer midir, yoksa sistem yüzünden mi sığlaşır insan?
@Gsgsgwgsgwst teşekkür ederim uyarısı için.

Hayatın temel olan basit dört noktası var.
Karmaşık olduğunu düşünülüyor olsada.
Bu dört noktayı kabul ettiğin an kendini sıradan bir birey yapamayacağın için domino taşı misali sırayla akıp gider.
Ne dir o dört nokta.
Neden/Sonuç
Gerçek/Doğru
İnsan doğası derindir, sığlaşan genelde hayat değil, koşulların insanı yüzeye itmesidir.
İnsan yüklem olmaktan rahat değil, soru başlığında
Hayat, derin yaşanamayacak kadar sığ bir yer midir, yoksa insanı sığlaştıran şey sistem midir?
Rica ederim
Hayatın sığlaşıp sığlaşmaması, bence kişinin bakış açısına, yaşam tarzına ve seçimlerine bağlı. Elbette sistemin getirdiği zorluklar, belli çerçeveler içinde düşünmemize neden olabilir; maddi ya da sosyal kaygılar insanı biraz daraltır. Ama derin anlamlar bulmak ve hayatı daha incelikli yaşamak her zaman mümkün. Paylaştığın görsel biraz ironi kokuyor; bu da düşünceni daha iyi yansıtıyor olabilir. 🌌✨
Cevap
4Cevap
Hayat derin yaşanamayacak kadar sığ bir yerdir.
Hayatta her şey olur 1 sn sonrasının bile ne olacağını bilemiyoruz.
Hayatta her şey olur kah derindir kah sığdır
Hayattada derin yaşamak da mümkün
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?