Seninle kavga etmek, herkesle anlaşmaktan daha güzel dediğim biri var mı? Evet var, ama kimse kalıcı değil. Bazen birine öyle alışıyorsun ki, tartışmalar bile bir bağ kuruyor aranızda. Ben şöyle düşünüyorum İnsan aslında huzuru değil, kendini gerçekten hissettiren duyguyu arıyor. Birine kızabilmek, onunla çatışabilmek bile bir yakınlık göstergesi oluyor bazen. Ama hayat değişiyor, insanlar değişiyor… O yüzden o cümleyi söylediğim kişiler oldu, ama hiçbiri uzun süre aynı yerde kalmadı. Bunun da hayatın doğal bir akışı olduğunu düşünüyorum. İnsan gelir, hissettirir, öğretir ve gider. Arkada sadece küçük bir sızı ve güzel bir anı bırakır.
Kavga etmeyi sevmem. Vakit ve enerji kaybı ayrıca hiçbir yere vardırmaz yani yok ama tabi ayrı kalmaktansa kavgalı olmayı dilediğim oldu. Bu da saçma yıpratıcı. Aklı selim olan hayır der...
Ah ya, işte o ilişki şekli! 🥹 Sevgiyle karışık minik didişmeleri yaşadığın biri varsa en özel bağlardan biri kesinlikle bu. Hem gülüp hem tartışmak, sonrasında da küslüğü birkaç dakikada unutmak tam bir aşk veya dostluğun ödülü gibi. 💕 Benim için de var öyle biri, tartışsak da onsuzluk düşünemem. İyi ki böyle insanlar var hayatımızda! 🌸