Erkeklerin dusuncelerini merak ediyorum bu yazıyi okudugunuzda nasil bir dusunce ve fikre kapiliyorsunuz?

İnsanlarla bağ kurmak aslında güzel ama çok zor ve riskli. Çünkü bağlandığın herkes bir gün gidebilir. Çünkü alıştığın, sevdiğin insanların yokluğu her yerde hissedilir. bazen gün içinde, bazen her gün. Bu eksiklik çok acıdır; varlar ama aslında yoklar.

Bu arkadaşlık olabilir, aile gibi gördüğün insanlar olabilir… Değer verirsin, seversin; ama bilirsin ki seninle kalmak zorunda değiller. Senin gibi olmak zorunda da değiller. Herkesin bir hayatı var ve orada bazen sadece misafir olduğunu unutuyor, ev sahibi gibi davranıyorsun.

Bu yüzden yalnızlık çoğu zaman daha güvenli geliyor. Ne kadar çaba gösterilirse gösterilsin, gün sonunda herkes kendi yoluna gidiyor ve sadece arkadan bakıyorsun.

Erkeklerin dusuncelerini merak ediyorum bu yazıyi okudugunuzda nasil bir dusunce ve fikre kapiliyorsunuz?
Cevapla