İnsanlarla bağ kurmak aslında güzel ama çok zor ve riskli. Çünkü bağlandığın herkes bir gün gidebilir. Çünkü alıştığın, sevdiğin insanların yokluğu her yerde hissedilir. bazen gün içinde, bazen her gün. Bu eksiklik çok acıdır; varlar ama aslında yoklar.
Bu arkadaşlık olabilir, aile gibi gördüğün insanlar olabilir… Değer verirsin, seversin; ama bilirsin ki seninle kalmak zorunda değiller. Senin gibi olmak zorunda da değiller. Herkesin bir hayatı var ve orada bazen sadece misafir olduğunu unutuyor, ev sahibi gibi davranıyorsun.
Bu yüzden yalnızlık çoğu zaman daha güvenli geliyor. Ne kadar çaba gösterilirse gösterilsin, gün sonunda herkes kendi yoluna gidiyor ve sadece arkadan bakıyorsun.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer