Fiziğimi çok sıkıntı ediyorum depresyona girmiş olabilir miyim çok kafaya takıyorum?

Şimdi 1.80 boyum var kilomda 62 8. sınıfta 44 kilo olduğumu hatırlıyorum yani 13 yaşındayken şu an 18 yaşındayım ailemin başının etini yemiştim diyetisyene gittik şuanda devam ediyorum normalde 60 kiloydum ama 2 kilo aldım neyse işte mesela dışarda yürüyorum ister istemez insanlar bana kuruluyor sanıyorum ayaklarım uzun ve ince durduğu için bol giyiniyorum ama yine de çok etki etmiyor kollarımda aynı şekilde yani okul hayatım boyunca kaç tane gereksiz insanın ağzına sakız olmuşumdur doğru dürüst kızlar falanda bakmamıştır neyseki lise falan bitti de kurtuldum sizce napmalıyım bu durumun içinden nasıl kurtulabilirim kendimi çok kötü hissediyorum

Fiziğimi çok sıkıntı ediyorum depresyona girmiş olabilir miyim çok kafaya takıyorum?
Cevapla