Sevdiğimiz, değer verdiğimiz insanları Allah'ın önüne mi koyuyoruz?

Belki de bu yüzden üzülüyoruz. En çok güvenip sevmemiz gereken varlık Allah olmasına rağmen biz tam tersine insanlara daha çok değer atfedip sevme eğilimine gidiyoruz. Halbuki en başa Allah'ı koysak ne üzülücez, ne hayal kırıklığına uğricaz, ne de güvenimiz boşa çıkacak. O zaman hep güven ve huzur hissedicez ama bunu yeterince yapmıyoruz. Neden?

Sevdiğimiz, değer verdiğimiz insanları Allah'ın önüne mi koyuyoruz?
Cevapla