Hayattan hiçbir beklentim yok sadece yaşamak için yaşıyorum sanki ölüm bir kurtuluş olabilir mi?

Sadece gün geçsin diye yaşıyorum sanki hayatımdaki herkes yaşıyor benim ölüden bir farkım yok okul yok evde tek yaşıyorum ailem kardeşim annem tek var gelevek hakkında hiç pozitif değilim çalışmak gibi bir imkanım da yok bazen diyorum acaba kurtulsam mi bu hayattam intih@ra meyilim var
Hayattan hiçbir beklentim yok sadece yaşamak için yaşıyorum sanki ölüm bir kurtuluş olabilir mi?
Cevapla