Yaşamak için hiçbir sebebim yok ölüm çare midir?

21 yaşındaym genç güzelim ama hç arkadaşım yok derdimi amlatacak bir arkadaşım yok dostum yok hiç kmse beni takmıyor değer vermiyor bana sevgilim vardı oda beni terk etti ailem desen yine değer görmüyorum bu bana çok acı veriyor sizce ölüp kurtulmak çare mi
Yaşamak için hiçbir sebebim yok ölüm çare midir?
Cevapla