Bazı insanlar çok kaba değiller mi depresyona mı girdim acaba?

Mesela geçen sene soyle birsey olmuştu ünideyim okulda sen nerelisin dedi derste göçmenim dedim arkada kızlardan birisi niye ya güzel kız bence dedi diğer kızda hayır cirkin cirkin dedi mesela başka bir kızla konuşuyoruz şimdi soğuk davrandi ilk ismimi söyledim aaa o sen misin dedi fotoğrafımı çıkartıp burada daha güzelsin dedi bende artık ister istemez fiziksel olarak beğenmediğim birisine beğenmedim seni diyorum mesela bir erkek bana nasıl diyim makyajsiz halime burnumu ve dudaklarımı beğendiğini söyledi inanasım gelmiyor diğer insanlar böyle söyleyince
Bazı insanlar çok kaba değiller mi depresyona mı girdim acaba?
Cevapla