“Gerçekten mutlu musunuz, yoksa sadece alıştığınız hayatı sürdürüp ‘idare ediyoruz’ mu diyorsunuz?

Bu soru aslında hepimizin içinde bir yerde duruyor ama kimse dile getirmeye yanaşmıyor.
Herkes güçlü durmaya çalışıyor, herkes “iyiyim” demeye alışmış…
Ama merak ediyorum:
Geceleri yalnız kaldığınızda, kafanızı yastığa koyduğunuzda içinizden geçen gerçek cümle ne?
Mutluyum dediğiniz şey gerçekten mutluluk mu, yoksa sadece hayatta kalma modu mu?
“Gerçekten mutlu musunuz, yoksa sadece alıştığınız hayatı sürdürüp ‘idare ediyoruz’ mu diyorsunuz?
Cevapla