Acı olmadan olgunlaşmak mümkün mü, büyümenin bedeli her zaman acılar içinde kavrulmak mı?

bizi biz yapan acılar mıdır?
bizi biz yapan acılar mıdır?
Güncellemeler
6 ay
Süper soru seçentiğiniz için teşekkür ederim.
Acı olmadan olgunlaşmak mümkün mü, büyümenin bedeli her zaman acılar içinde kavrulmak mı?
Cevapla