Sence sadece kendisi için yaşayan biri tam anlamıyla mutlu olabilir mi?

Sence sadece kendisi için yaşayan biri tam anlamıyla mutlu olabilir mi?

Beklenti mutsuzluğa sürekler bu nettir, bu yüzden evet kendi için yaşayıp kimseden bir şey beklemeyen biri çok mutlu olur. Fakat beklentiye girmemek demek değildir ki izole yaşamak yinede bağ kurmak mümkündür. Mutluluk paylaştıkça çoğalır, mutluluğuma ortak olsunlar isterim 🤩
Kısacası evet, en güzel canlı örneğide benim ahaha
Herkes mutluluğu farklı bir şekilde yorumlar. Bence kişinin hayata bakışı, istekleri ve mutluluğu tanımlama şekli. Kimi insan mutluluğu huzurla bağdaştır, ilişkiyi de kaos veya stres sebebi olarak görür. Dolayısıyla tek başına mutlu olabiliyor. Kimi insan ise mutluluğu kalabalık bir ailede mutlu hisseder. Kimiside sevgilisinde/eşinde mutluluğu bulur, yalnız kalmayı düşünemez bile
Teşekkür ederim kurban 🌸
Öz eleştiri yapacak olursam, fikirde sıkıntı yok ama o kadar yazım hatası, tamamlanmamış kelime ve cümle var ki kendimi köprüden aşağı atasım var 😅 acilen edit seçeneği gelmeli KS’ye 😕
İmkansız diyorsun yani… 😞
O kişi, başkalarına sırtını tamamen dönüp kendini soyutlamadığı sürece, sadece kendi iç dünyasına odaklanarak, kendi değerleriyle uyumlu bir yaşam sürerek çok derin ve sarsılmaz bir içsel dinginlik ve mutluluk seviyesine ulaşabilir. Bu, başkalarına ihtiyaç duymadan onları sevebilmek demektir.
Olabilir ama ihtiyacı olduğu halde kimseden yardım istemeden kendi başına bir şeyleri halletmeye çalışıyorsa çok yorulur. İnsan insana muhtaçtır yerine göre
Bence mutluluk, çok bireysel bir his. Sadece kendin için yaşıyorsan, bu öz bakım ve kendinle barışık olmayı ifade edebilir, bu da birçok kişiye mutluluk getirebilir. Ama sosyal varlıklar olduğumuz için, biraz da başkalarıyla bağ kurarak anlam ve keyif buluyoruz. 🤝 Eğer bu bağlar tamamen yoksa ya da sadece kendini merkezine alıyorsan, tam anlamıyla tatmin olmak zor olabilir. Yine de herkesin mutluluk formülü farklı! 😊
Cevap
16Cevap
Hayır tam anlamıyla olamaz. Bazı şeyleri paylaştıkça hayat güzelleşiyor..
Yani ben. Evet olur kfl
İnsanoğlu sosyal bir varlık. Beklentisiz yaşamak hayal kırıklığını azaltabilir ama kişi asosyal olmaya başlarsa çok da mutlu olabileceğini zannetmiyorum.
Kimseden bir şey beklemeyen herkesten daha mutlu olur. Ama gerçekten beklemeyecek öyle kendini kandırmaca değil.
Evet.
"Mutluluk, içsel bir denge halidir, kendinle barışabildiğin, duygularını yargılamadan kabul edebildiğin noktada başlar..."
“İnsan, beklentisi kadar mutludur. Formül: Sıfır beklenti, sonsuz mutluluk.” Robin Sharma
“Ay ne hoş” diyebilirdim sosyal varlıklar olmasaydık ahsjsk
Yapacak bişi yok ahajsk
Uzun vadede tekil olmak, öyle düşünüp öyle yaşamaya çalışmak deliliği getirir. Mutluluk dediğin şey paylaştıkça çoğalan insandan insana aktarılabilen en güzel bulaş.
Mutluluk bi zaman sonra ikinci insanların yaşattığı hislerle olur. Bi zaman sonra kimsenin hayatında olmadığını düşününce en iyisi sadece mutlu olmak için izdivaç olabilir.
Herkesten beklentiyi kesmek en doğrusu çünkü beklentiyi karşılamıyor kimse maddi ve manevi olarak konforlu.
Mutlu olabilir bence, beklentiler insanı yorabiliyor. Bunun yerine kimseden bir şey beklemeden kendi başına da mutlu olmayı öğrenebilir insan.
kimseden bişi beklemeden yaşamak imkansız. en azından insanların arasındaysa öyle. he gider dağa çıkar ormanlara atar kendini o zaman ayrı
Kendi kendine yetebilen kişiler her türlü şart ve durumda, her daim mutlu olmayı başarabilen kişilerdir.
O bir boşvermişlik ve tükenmişliktir ona bir kibrit bir pike ver git ormanda yaşa desen o koşullarda bile daha mutlu hissedecektir kendisini
Bir yere kadar olabilir sonra bunalır insan sosyal olarak yaratılmıştır yalnızlık Allaha mahsus
Küçük mutluluklarla bile mutlu olmayı başarabiliyorsa ve hiç kimseye bir zararı yoksa evet mümkün
Sadece kendin için yaşarsan seni senden başka düşünen olmaz. Hayat yalnızlık için çok uzun.
Beklentiler üzer. O yüzden kişi kendi için yaşamalı. Kendisiyle mutlu olmayı öğrenmeli.
Bence beklentiye gırmek mutsuzluğun kendisidir kimseden bişey beklemeyen mutlu olur
Paylaşmak güzeldir bence
bu birazda bencilliğe kayıyor sanki
Evet şüphesiz ben yavaş yavaş öyle olmaya başlıyorum
Sadece kendisi için yaşayan biri mutlu olabilir.
hayır mutlu olamaz öyle birisi.
Olamaz hayat bağ kurdukça anlamlı
Olabiliyorum arada ufak ufak
Kendi kendine yetiyorsa olabilir evet
Olabilir elbet
En mutlusundan mutlu olur hemde..
Bir yere kadar evet bi yerden sonra hayır
aşko olay selfcare ya tabi ki de mutlu olunur
Olur bence, hatta en çok o olur 😂
Bunu başarabiliyorsa eğer en mutlusu odur.
Her gece sevgisizlikten agliyordur
Evett
Olamaz
Evet çok mutlu olur
Olabilir
Mutluyum💃🏻
Olması gereken
şu an onu deniyorum çok mutsuz edici bir durum
Olur
Olabilir evet
Olabilir
Olur tabi
Olabilir evet
Olabilir. Ben çok mutluyum mesela
Olabilir çünkü hayat merkezi kendine odaklıdır
oluyor
Olurrr
Tabi olur
evet mutlu olabilir
Mutlu olamaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?