Bir erkeğin ilk başta istediği kadın oluyorsun, ilgili ve değer veren Sonra bir şeyler yaşanıyor, adam kendini geri çekiyor. Neden?

Hayır zaten baştan ilgi seli ile geliyor, şunu bunu isterim bir kadında, böyle davransın şöyle yapsın falan. Buna zaman geçtikçe karşılık veriyorsun. Daha sonra hislerini gizlemeye başlıyor ya da hislerini mi kaybediyor emin değilim açıkçası. Peki erkekler ne ister? Madem istedikleri kadın modeline giriyorsun o zaman sorun nerede? Kendilerini ağırdan satmanın sebebi nedir? Neden sürekli aile sorunlarından vs bahsederler? Bahane mi hepsi 😊
Bir erkeğin ilk başta istediği kadın oluyorsun, ilgili ve değer veren Sonra bir şeyler yaşanıyor, adam kendini geri çekiyor. Neden?
Cevapla