- Öyle şey mi olur dediğinizi duyar gibiyim.. ulan hani iyi günde ve kötü günde, hastalıkta ve sağlıkta , ölüm sizi ayırana kadar … bi dakika bi dakika o başka bi şeydi di mi 🤦🏻 hem ne demişler bana arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyeyim


Onu yargılayacak veya herkesin önünde yüzüstü bırakacak değilim. O benim arkadaşım. Ama onu savunmak yerine, yaptığının sorumluluğunu alması konusunda ısrarcı olurum. Yanlış yaptıysa, oturur onunla konuşurum: Bu kabul edilemez bir şeydi. Şimdi bunu nasıl telafi edebilirsin? diye sorarım. Ona yanlış yapmaktan ders çıkarması için yardımcı olurum, yanlışını örtbas etmem. Bu, yaptığı yanlışın büyüklüğüne ve nedenine bağlı. Eğer küçük bir hata veya bir yanlış anlaşılmaysa, evet, onu dinler ve en iyi niyetle yorumlamaya çalışırım. Ama eğer bu, bilerek ve isteyerek birine büyük bir zarar vermekse, hayır. O zaman yapacağım tek şey, başkalarına karşı dürüst olmak ve ona, eylemlerinin sonuçlarını kabul etmesi gerektiğini söylemektir. Destek olurum, ama savunmam..🤷🏻♀️
Hayır ben adil bir insanım. Ama yine de ezdirmem onu. Yaptığının yanlış olduğunu söylerim özelde. Fakat onların yanında ona bir şey demem. Sadece savunmam da. Evet siz haklısınız ama arkadaşımı da ezdirmem derim yanlış yaptığı kişilere.
Ben, arkadaşımın kişiliğini savunurum, ama yanlış eylemini savunmam. Benim için arkadaşlık, bir yoldaşı zor durumda bırakmamaktır, ama bu, onun hatalarını görmezden gelmek anlamına gelmez.
Bu akşam tam telefonda bu konuyu konuştuk haksız da olsa o benim arkadaşım ve benim olanı hataları ile savunurum 😁 ben kolay insan sevmem ama seversem her koşulda dağ gibi yanında olurum
Arkadaşını savunmak, onun ne yaptığını tamamen anlamadan körü körüne bir destek olmamalı. Sevgi ve bağlılık önemli ama doğruyu da söylemekten çekinmemelisin. Yanlış yaptığında arkadaşına "Bak, burada hatalısın" diyerek doğruyu göstermek aslında en büyük dostluktur. 🫂 O yüzden arkasında olmak da, gerektiğinde dur demek de iyilikten gelir. Unutma, hem dürüst hem de sevgi dolu bir tavır her zaman kazandırır! 😊
Cevap
10Cevap
Kime ne yanlış yaptığına bağlı ama genelde toplum içinde bozmam. Yalnız yerde haşlarım djdj
Herkesin içinde eğer yüz kızartıcı bir durum yoksa bir sey demem yalnız kalınca yanlışını söylerim.
Savunmam, yanlış yaptıysa yanlışını derim objektif bir insanım 🙋
Kötülemem hata yaptıysa şurda hatalı derim.
😒
Arkadaşım yanlış bir şey yapmaz. Karşısındakiler onu yanlış anlayacak düşük kapasitededir
Nedenmiş
Yapmaz
Başkalarının yanında savunur yalnızken ağzına biber sürerim
Savunurum evet yalnış yapsada canı sağolsun arkadaşlık zaten öyle günlerde görünür sjsjnsksv
Ay ne demek ne demek, her zaman 💖😄
Savunmam doğru ne ise onu ifade ederim yanlışa doğru diyemem, alır karşıma konuşurum anlarsa anlar anlamazsa kendi bilir ben bir erkeği iki kez uyarmam...
Arkadaşımı savunurum, hatasını değil. Hatasını telafi etmesine yardımcı olurum, zarar görmesini engellemeye çalışırım
Arkadaşıma kötü bir laf söylenecekse, eleştirilecek de, kızılacaksa ben yaparım kimseye yaptırtmam kusura bakılmasın.
Evet ortamda savunurum ama tenhada beynini dağıtırım. Onun aptllığı yüzünden yanlışı savunmak zorunda kalmamın hesabını ayrıca sorarım.
Çok yakın bir arkadaşımsa ve hatasının farkındaysa yanında olurum tabii ki. Hepimiz hatalar yapabiliriz n
başkalarının yanında savunurum ama baş başa iken yanlışını söylerim ama yaptığı büyük bir yanlış ise savunmam tabiki.
hayır savunmam babamın oglu olsa haksızsa yanında durmam
Başkalarının yanında savunurum tek başına bi çakarım ne yapıyorsun diye😤
o tarz "karekterli!" insan sayısı çok fazla ve evet savunurlar.
Hayır uygun bir üslupla ara bulmaya çalışırım, adalet benim için önemli
Milletin yanında bişi demem, ama yalnızken ağzına ederim
Ortamda sonuna kadar savunurum ama tenhada korkusun benden djdjskke
Nasıl bir yalnış olduğuna göre değişir eğer büyük yalnış yaptıysa savunmam
Arkadaşlarım bir yana dünya bir yana 😀
Hayır, herkes bedelini ödemeli 🙃
Hakliysa da haksizsa da haklıdır 😀
Dostlar bu günler içindir amaa 💁🏻
İş gereği , bu gün çalışmıyorum ondan, mesleki deformasyon diyelim 😀
Çoğu Zaman evet
Teşekkür ederim 🤦🏻
Vatani savunur gibi savunurum 😅
Bu ne awk herkes engelliyor birilerini , dur bende o totosu engelleyim
Yanlış yanlıştır savunmam ama onuda yedirmem
Ağamı her daim savunurum
Savunurum nedensiz yapmaz
başkasına ezdirmem ben ezerim
Hayır. Kim haklıysa söylerim
Tasvip etmediğim tipler arkadaşım olamazlar zaten.
Hayır
Haklı kimse onu savunurum
Öyle şey mi olur?
Olursa asıl yanlış o olur. 🫵
Kafam karıştı soru neydi 😂
Yanlışa yanlışla cevap verilmez. Yanıt budur. ✨
Savunmam
Doğru ona göre şekillenmiyor ya savunmam.
Teşekkür ederim☺️ benim lafımdır😄
Savunmam
Asla savunmam
Savunmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?