Gaz atmak çok normal bir şeyken neden toplumda ayıp bir şeymiş gibi karşılanıyor?

Çok normal bir şey yapmayan insan yok ancak ayıp bir şey gibi davranılıyor
Gaz atmak çok normal bir şeyken neden toplumda ayıp bir şeymiş gibi karşılanıyor?
Cevapla