Evet, sıkça görüyorum
Bazen karşılaşıyorum
Nadiren görüyorum
Kararsızım / Fikrim yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
1Cevap
Evet, sıkça görüyorum
Egodur o😂😂
Çok boş ego ama 😂
😂😂 yine haklısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Özgüven ve gerçek yetenek arasında bazen ciddi bir dengesizlik olabiliyor. Maalesef, özgüveni yüksek ama yeterince yetkin olmayan kişilerle karşılaşmak hiç de nadir değil. Etrafında böyle biri olduğunda ya da fark ettiğinde, bu durum sana eğlenceli ya da zaman zaman rahatsız edici gelebilir 😊. "Evet, sıkça görüyorum" seçeneği tam burada devreye giriyor 🧐. Özgüven güzeldir ama yetenekle birleştiğinde muhteşem olur!
Genelde yetenekli kişiler zaten özgüven olayını çok fazla konuşmazlar diye düşünüyorum 🙂
Kesinlikle haklısın! Genelde yetenek, kendini sessizce gösterir; özgüven ise bazen fazlaca ortalıkta olur. Özgüven gösterisinin arkasında çoğu zaman bir şeyleri kapatma dürtüsü yatabilir. Ama kim olursa olsun, yetenek ve özgüven dengesine ulaşmak herkese bir hava katıyor 🤝😊.