Her şeyden hiç soğudunuz mu soğuduktan sonra nasıl hissederdiniz?

Artık o kadar çok canım sıkkın ki hiçbir şeyin mutlu edeceğine inanamıyorum yüzümde tebessüm olsa bile içimde hep bir şeyler eksik bunların sebebi en başında genel olarak aldatılmak oldu daha detaya girmem gerekirse erkek arkadaşım kızlara çok meyilli hele alkol içsin kendini kaybeder yanında bir kız olsa hemen ona Kayar bu yüzden hiç güvenim kalmadı ne kadar kendini iyi gösterse benim için çabalasa bile hiçbir umudum yok bu sebeplerle Güven kırıntısı bile içimde kalmadı kendi kişisel olarak hayallerim umutlarım yerle bir oldu artık hiçbir şey istemiyorum hiçbir isteğim yok isteğim olsa bile aman ne gerek var ki deyip geçiyorum ağzından çıkan tüm isteklerim için çünkü beni hep tersliyor tersleye tersleye her şeyden soğuttu beni kaç kez ayrılmak istediğimi söyledim bir türlü ayrılamadım her şeyi inkar ediyor her şeyde beni suçlu buluyor çok iyi manipüle ediyor manipelerinden dolayı kendimi hep suçlu hissettim ve bu yüzden ayrılamadım benim gibi durumda olan var mıdır yoksa ben mi çok abartıyorum merak ediyorum düşünceleriniz görüşleriniz nelerdir
Her şeyden hiç soğudunuz mu soğuduktan sonra nasıl hissederdiniz?
Cevapla