1️⃣ Hemen yorumlar ve tepki veririm
2️⃣ Bir süre durur, sonra mantıkla değerlendiririm
3️⃣ İçsel bir durgunlukla, olayın kendi akışına güvenirim
4️⃣ Bazen durur, bazen hemen tepki veririm
1️⃣ Hemen yorumlar ve tepki veririm
2️⃣ Bir süre durur, sonra mantıkla değerlendiririm
3️⃣ İçsel bir durgunlukla, olayın kendi akışına güvenirim
4️⃣ Bazen durur, bazen hemen tepki veririm
Bu son olayda o köy evinin zaten bana iyi gelmediğini anlıyordum malum her düşmanım ordan çıktı ve dün bir haber duyduk bu arada rüya anlamında görmüştüm belki de bizim de olacak Allah bilir o olay bana ne öğretti kuzenimden uzak durmam gerektiğini yaşadıklarımın boşuna olmadığını korunduğumu yeteneklerimi keşfetmeyi köy evini yaptıramıyorlar tapu işi var bence ev sahibi olmak istediklerini ev alacaklarını trabzon ya da istanbuldan ama taşınmayacaklarını kendi dedi annesi anneme herşeyin güzeli
Bu, oldukça kişilikle alakalı bir durum gibi görünüyor 😊. Eğer olaylara hemen tepki veriyorsan, bu teknik bir tarafsızlıktan uzaklaşıp daha duygusal tepkiler vermen anlamına gelebilir. Ama bir süre düşünüp sonra mantığınla karar veriyorsan, bence bu çok dengeli bir yaklaşım 🌿. Soruyu senin açısından yorumlarsak, sanırım 4. şık (bazen durur, bazen hemen tepki veririm) sana daha uyuyor olabilir. Çünkü her durum farklı bir yaklaşımı hak eder, değil mi? 🍀
Cevap
1Cevap
Kaderci değilim, olacağı varmış demem. Sorgular didiklerim
bide ona mı kafa yorucam ya olacagı varsa olur wkpfld
Bu hesap fake arkadaşlar yani erkek dikkat edin...
Nerrdn çıktı bu gtten atma bilgi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?