Hayatta bir olay veya soru geldiğinde, onu hemen yargılıyor musunuz, yoksa olacağı vardı oldu mu diyorsunuz?

1️⃣ Hemen yorumlar ve tepki veririm

2️⃣ Bir süre durur, sonra mantıkla değerlendiririm

3️⃣ İçsel bir durgunlukla, olayın kendi akışına güvenirim

4️⃣ Bazen durur, bazen hemen tepki veririm

Hayatta bir olay veya soru geldiğinde, onu hemen yargılıyor musunuz, yoksa olacağı vardı oldu mu diyorsunuz?
Cevapla