Bazen sıkılıyorum amannn çokta şey yani🥳😅 olsan ne olurrrr olmasan ne olurrr💃💃 orayada gitsem ne olur gitmesem ne olur küsen küssün kalan sağlar bizimdir falann

Bazen sıkılıyorum amannn çokta şey yani🥳😅 olsan ne olurrrr olmasan ne olurrr💃💃 orayada gitsem ne olur gitmesem ne olur küsen küssün kalan sağlar bizimdir falann

Vallaha o bana küsmüş dedigim insanlara olsan ne olur olmasan ne olur derim ya da kış tatiline gitsem ne olur gitmesem ne olur derim Marka kıyafet olsa ne olur olmasa ne olur derim yani
İnsan oglunun en zenginide 2.5 metre 80 santime girdikten sonra bir çok şeyin aslında olması ya da olmaması çok da önemli degil
Saglık huzur yetecek kadar para inan hepsinden daha degerli
Çok iyi bu
Tesekkür ederim☺️
Bilmiyorum ya Ben artık hayır daha başına bıraktım bazı üzüldüğüm şeyleri artık adam seni de diyorum bakıyorum ki benim elimde olan şeyler değil olsa da olur olmasa da olur diyorum. Çünkü Allah bizi bir ömür vermiş bunca bir şekilde yaşayacağız
Bu iste. Aslında zaman öldürüyoruz çok fazla. Bazen yapacağım işleri bile ertelemek zorunda kalıyorum veya araba kullanırken siteye girmek zorunda kalıyorum.
Zorunda mı kalıyorsun😅
Evet :D
Çünkü bakmam gereken bildirimler oluyor :D
Haha öyledir tabili😅🥳
Ya şikayetler için mesaj atan arkadaşlar oluyor onları yapıyoruz :D
Hıhı tabi, şikayetler çok oluyor 😅
M etiketi almaya çalışıyoruz :D
Bende😅
Ciddi misin
Evet
çocuklarım Olmazsa olmazım Bir de sırt çantamdayım içine ne ararsan var bisikletim de olabilir yani geri kalanı pek de vazgeçilmez bir şey değil benim için:))
Bir şey söyleyeyim mi bazen çocukların bile yok olabiliyor. Bir trafik kazası geçirmiştim çarpma anjnda boşlukta yüzüyordum sanki ve hiç bir şeyin tasası yoktu ne ailen ne çocukların be şu bu hiçbir şey boşluk hissi.. o an anladımki gerçekten dünyaya tek gelip tek gidiyoruz
Cok doğru aslında insan kendini düşündüğü zaman başkasını gözü görmüyor o zaman öyle diyebiliriz 2 doğumumda doğum sonram çok zor geçmişti o engamede küçük kızımı Görmedim yani dedim alın bunu ne yaparsanız yapın ben istemiyorum o can havale Can acısı çok başkaydı çok kötüydü öleceğim sandım pişman oldum böyle düşündüğüm ama insan başka bir şey düşünemedi ya bencillik de değil aslında bu çok farklı bir his çok iyi anladım senin ne demek istediğini cok haklısın katılıyorum: ))
Hayatın bu “olsan da olur olmasan da” halleri bazen ruhun kendini korumaya alışı oluyor 🧘♀️✨
Benim için artık zoraki sosyal ilişkiler öyle. Gidince yoruluyorsam gelmesem daha iyi diyorum 😅 Zorla sürdürülen arkadaşlıklar, aile baskısıyla gidilen akrabalar, iş olsun diye yazışılan insanlar… Varsa tamam yoksa huzur 😌🌸
Senin bu rahat tavrın da aslında “ben merkezime dönüyorum” sinyali 💃 Bundan sonra sana iyi gelmeyen ne varsa orada mesafe koyman çok doğal 🐺🌿💕
Cevap
21Cevap
Aşk meşk durumları olsa hayatıma renk gelir, olmasa kafa rahat olur. İkisine de okeyim, kasmıyorum artık sjsj
Voşver olmasada okur valla
Hayatımda genel olarak, herkes, her şey 'olmasa da olur'. 🤷♀️
Arkadaşlarım olursa olur olmazsa sıkıntı yok
Her şey olsa da olur olmasa da olur
Merhabalar,
Dürüst olmak gerekirse beni mutsuz eden, olsada bir olmasada bir olan herkese ve her şeye 2025'ten çıkarken şut çektim. 🏃🏼♀️➡️
Sicilim temiz başladım yani hahaha 😂
En iyisinide yaptığımı düşünüyorum hatta.
Tüm yüklerimizden kurtulduğumuz mis gibi bir hayatımız olsun her zaman..
Esen kalın. :)
Merhaba,
Olsa daha güzel olurdu olmadığı için kötü ama eskide kaldı, artık her ne olursa olsun olsa da olur olmasa da olur! 😅
Canı cehenneme! 😅
Çok şey var olsada olmasada farketmiyor çünkü bir şekilde yapar eder eglenir farklı şeyler geliştirebilir bir şey bulur genede ayakta kalır yaşarım
Genel olarak herkes öyle zaten her yerde.. Deniz hariç.. o olmasa.. olmayacaksa.. benimde olmamın manası yok :))
Sağlığım ve ailem dışında herşeye bu gözle bakıyorum artık
Hayatımdan çıkardığım insanlar olsa da olur olmasa da🥰🥰
Hayatımdaki insanların hepsi de sevdiğim değer verdiğim kişiler. Gereksiz kimseyi tutmam hayatımda.
İki kişi hariç kimse olmasa da umurumda olmaz
Gel gitlerim var olmasda olur dedigim kisiye ihtiyac duyabilirim arada
Ahahaha birçok şey olsada olur, olmasada. Sevdiklerim olsun yeter 🤍🌸
KS var. 5 kez gittim. 6. Da sevdiğüm birinin isteği üzerine geldim
oluyorsa oluyordur olmuyorsa olmuyordur ben o açıdan bakıyorum ama oluyor gibi olmasın hiçbir şey
Hiç bir şey umurumda değil
Olmasada olur dediklerimi çıkartırım zaten hemen
Hayat olsa da olur olmasa da
Pek bir şey yok ben minimalist yaşıyorum
Baba tarafı akrabalarım 🤭
Olmasa da olur dediğim kişi çok var.
Olmasada olurları eledim bitti
İnsanlar bazı anlar
Hiçbir şeyi çok takmayacaksin inanc ve sağlık aile dışında..
gereksiz insanlar var
Kafama uyan bir kişi olsun hayatımda gerisi olmasa da olur
tüm sülale akrabalar özellikle kocamın tarafı
Akrabalar
Kahve var..
Ailem.
Evlilik
Akrabalar. 😏
Aile
Gitmek istemediğinden gitmemişsin
hiçbir şey yohtur
Herkes genel
Hayatımdaki herkes
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?