Erkek standartlarım çok yüksek daha gerçekçi mi olsam yoksa böyle olmayacaksa niye olsun ki diyip bulamazsam bıraksam mı?

Yapılı ve güçlü bir fiziği olmalı özellikle kollar ve omuz onun dısında cok da fiziksel olarak beklentim yok ama karakter olarak centilmen ve düzgün biri olmalı kesinlikle ağırlığını koyan konuşmasını bilen kesinlikle ve kesinlikle en önceliği ben olan birisi olmalı Özellikle en küçük detaylarda bile beni sevip önemsediğini belli etmeli uyumlu olmamız gerekmiyor ama bir şekilde iyi anlaşalım ve aramızdaki o şey asla bozulmayacak türden bir şey olsun onun dısındaki detaylar hiç önemli değil sizce bu devirde bu çok mu zor

Erkek standartlarım çok yüksek daha gerçekçi mi olsam yoksa böyle olmayacaksa niye olsun ki diyip bulamazsam bıraksam mı?
Cevapla