Bı erkek sınırlıyım sonra konusalım dıyosa rahatmı bırkmak gerek?

aksı takdırde ne olur kalbımızı kırmamak ıcınmı oyle dıyodur?
Bı erkek sınırlıyım sonra konusalım dıyosa rahatmı bırkmak gerek?
Cevapla