Sizce fazla içine kapanık olmaktan mi kaynaklı?

Yani ergenlik zamanlarını full içine kapanık geçirdim. İnsanların yaninda nasıl davranıp nasıl konuşulur bunu bilmiyorum. Acaba insanlardan izole olmaktan ötürü mü?
Sizce fazla içine kapanık olmaktan mi kaynaklı?
Cevapla