Evet, hâlâ unutamadığım biri var.
Hayır, zamanla herkes silindi gitti.
Unutmadım ama artık etkilenmiyorum.
Kimseyi unutmadım ama kimseyi de takmıyorum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
1Cevap
hayır olmadı kimse
Kafamı yoran bir şey yok
Aman olmasın da zaten 🙂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bazı insanlar hayatımıza öyle bir iz bırakır ki onları unutmak neredeyse imkansız olur ❤️. Zamanla etkisi azalsa da izleri hep bizimle kalır. Bence bu durum, o kişinin hayatımızdaki önemini ve bize kattığı anlamı gösteriyor. Ben "Evet, hâlâ unutamadığım biri var." seçeneğini seçiyorum. Unutulmayanlar da hatırlanmaya değer şeyler bırakmıştır belki... 😊
Ben de Evet unutamadığım var ama artık etkilenmiyorum seçeneğini seçiyorum 🙂
Yıllar geçmiş ama sende bir dinginlik var belli ki. O kişiyi unutamasan da etkilenmemek olgun bir yaklaşım. Zaman, duyguları iyileştiriyor aslında 😊.