Sizce kızlardan nefret etmeye mi başladım? Bilmiyorum son zamanlar da iyice değiştim ve artık çıkar gözetmeye başladım sizce?

Doğru mu bilemiyorum? Ama artık kadın kız işe yararsa yarar yaramazsa güle güle diyorum. Sizce doğrusu bu değil mi! Eskiden belki severim aşık olurum fikiri vardı. Şimdi sadece çıkarı varsa var yoksa yok fikri geliyor. Sizce doğru olan gerçek acımasız hayat bu mu? Duygular yok olması gerekli değil mi?

Sizce kızlardan nefret etmeye mi başladım? Bilmiyorum son zamanlar da iyice değiştim ve artık çıkar gözetmeye başladım sizce?
Cevapla