Hayat bir enerjiden oluşuyor. Peki enerjimizi odak haline getirdiğimizde hayatımıza o bize olumsuz mu geri dönüyor düşünceniz ne?

Bu durumu şöyle açıklayım mesela çok güzelim dediğimizde hayatımıza çirkin olgusunu mu çekiyoruz? Ya da güzelliğimizle sınanmayı başarımızla kaybetmeyi mi çekiyoruz?
Veya biz cömert biriyizdir ama hayatımıza gelen kişi cimri biri olur enerjisel anlamda neyi nasıl düşünmeliyiz ölçüsü nedir 🦋✨
Hayat bir enerjiden oluşuyor. Peki enerjimizi odak haline getirdiğimizde hayatımıza o bize olumsuz mu geri dönüyor düşünceniz ne?
Cevapla