Hangi duyguyu kontrol edemediğinde kendine yabancılaşıyorsun?

Hangi duyguyu kontrol edemediğinde kendine yabancılaşıyorsun?

Bazen bir duygu gelir, içimize oturur ve bizi biz olmaktan çıkarır.

Öfke midir seni sen olmaktan uzaklaştıran?

Kırgınlık mı, sabırsızlık mı, yoksa kaygı mı?

İnsanın kendine en yabancı olduğu an, en çok bastıramadığı duygunun kabardığı andır aslında.

Peki seni en çok hangi duygu tanınmaz hâle getiriyor?

Hangi duyguyu kontrol edemediğinde kendine yabancılaşıyorsun?
Cevapla