“En son, ‘Bunu asla yapmam.’ deyip kendini yaparken bulduğun şey neydi?

Galiba en çok, olmaması gereken bir şeyin içinde kendimi fazla ileride bulduğum için kızıyorum kendime. ‘Asla sınırı aşmam.’ dediğim yerde duramadım; mesafeyi korumam gerekirken duygularım acele etti. Belki de en çok, sınırı çizdiğim halde o çizginin ötesine geçen yine kendim olduğum için içimde bir sızı kalıyor...

“En son, ‘Bunu asla yapmam.’ deyip kendini yaparken bulduğun şey neydi?

#kişilikvekarakterebru2777

Güncellemeler
7 ay
Güncel
“En son, ‘Bunu asla yapmam.’ deyip kendini yaparken bulduğun şey neydi?
Cevapla