Psikolojimin bozulup bozulmadığını nasıl anlarım?

Şöyle son zamanlarda kendimi çok çıkmazda hissediyorum geçmişi düşünüyorum sürekli geçmişteki hayatımdan çıkardığım insanlar sürekli aklıma geliyor onlarla yaşadığım iyi ve kötü şeyler aklıma geliyor sürekli bunları düşünüyorum yalnız yaşıyorum evimin her yerinde anım var bu insanlarla o yüzden evimdeki en ufak bir eşya bile bana o insanları hatırlatıyor kendim pek iyi hissetmiyorum ağlama hissi geliyor sürekli hiçbir şeye hevesim kalmadı psikolojim bozuk mu sizce ve eğer bozuksa bunu nasıl düzeltebilirim
Psikolojimin bozulup bozulmadığını nasıl anlarım?
Cevapla