Toplumumuzda neden 50 yaş üzeri kişilerde çok ağır bir empati yoksunluğu var?

Selamünaleyküm kardeşlerim hayırlı akşamlar! Genelleme yapmak olmasın tabi ki herkes aynı değil ama toplumumuzda özellikle 50 yaş üzeri kişilerde çok ağır bir empati yoksunluğu var ve dediğim dedik olayı var.
Peki neden 50 yaş üzeri kişilerde bu kadar ağır empati yoksunluğu var?
#gündüzüngüneşisoruyor
#kizlarsoruyor
Toplumumuzda neden 50 yaş üzeri kişilerde çok ağır bir empati yoksunluğu var?
Cevapla