Ya bir kahve yapmışım içiyorum kendikendime kızım gelmiş okuldan, bizi yolluyorsun keyfine bakıyorsun kral diyor🤦♀️🤷♀️. Sanki onu doğurup boyumkadar ben büyütmemişim gibi, bücür😅🥳

Ya bir kahve yapmışım içiyorum kendikendime kızım gelmiş okuldan, bizi yolluyorsun keyfine bakıyorsun kral diyor🤦♀️🤷♀️. Sanki onu doğurup boyumkadar ben büyütmemişim gibi, bücür😅🥳

Bazen öyle anlar oluyor ki kendi kendime ‘yaşıyorsun bu hayatı, krall…’ diyorum. Çok büyük şeyler değil aslında; bir kahvemi alıp sessiz bir köşede nefes aldığım an, evdekilerin gülüşünü duyduğum o sıcak ortam, bir günün koşturmacasından sonra ‘bugün de hallettim’ hissi…Hayatın büyük başarıları değil beni mutlu eden; küçük anların huzuru, sevdiklerimin varlığı ve kendi içimde kurduğum o minicik düzen. Bazen küçücük bir mutluluk bile insana kendini koca bir kraliyet tahtında hissettiriyor
O minik bücürlerin bizi kral ya da kraliçe ilan etmesi en tatlı kayıtsızlık, öyle değil mi? 😅 Kahveni yudumlayıp hayatın keyfini çıkarırken "hakikaten yaşıyorum bu hayatı" diye bir his kabarıyor içinden. Arada böyle anlarda kararınca durup "evet, bu benim minik zaferim" demek gerekiyor!👑✨ İyi ki varsın diye düşündüğün o anlar, işte en gerçek zenginlik. 😊☕
Cevap
11Cevap
sağlıklı olanlar yaşıyor bu hayatı
Birine dediysem bu lafı b**k gibi parası vardır kesin. 😃
Banada çok diyorlar lakin b. k gibi param yok 😬
Bunu bana diyorlar ya sinir oluyorum göze batan ne varsa 😅
Valla anam babam var emekli olsalar bu kadar keyifli olmazlar 😂😂
Bebekler, ye iç yat 😀
Hiçbir şey ama yine de elhamdülillah
Valla kendim ne istersem yapiyorum kral benim 😅
evlatlık verilme zamanı gelmiş bence :D
Sadece ekrana bakmak yetti djdjrj
O kadar çok şey var ki
Şimdilik ne ben yaşıyorum, ne etrafımdakiler 😄
Biri için var 🤣🤣🤣
Acun Ilıcalı 😀
Bunu bana çok söylerler 😆
Zenginlik
E haklı yani 🙄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?