Her dk farklı biri oluyom yani biriyle konuşunca bazen kaçmak istiyorum farklı halimi görmesin diye normal mi?

Çok fazla karakterim var
Her dk farklı biri oluyom yani biriyle konuşunca bazen kaçmak istiyorum farklı halimi görmesin diye normal mi?
Cevapla