Başka insanların kurallarına ve isteklerine hatta onların yaşadığı hayatı yaşamak zorunda mıyız?

Arkadaş ben böyleyim zevkim, tercihlerim isteklerim başka. Sırf siz yapamıyorsunuz ben yapabiliyorum ya da istiyorum ve sizin yaşadığınız hayatı yaşamıyorum ya da sizin kurallarınıza göre yaşamıyorum diye bu linç etme niye. Herkes size göre yaşamak zorunda mı? Bence değil. O yüzden insanları artık bir salın ya. Herkes siz olmak ya da sizin yaşadığınız gibi yaşamak zorunda değil.

Güncellemeler
7 ay
Tesettürlü kızlar ilgimi çekiyor diyorum. Hemen arkasında "Aaa sapık bilmem şu fantezin var" diye saydırmaya başlıyorlar. Ya var veya yok. Bu seni alakadar etmez. Bu benim hayatım benim isteğim ve benim kuralım "Sana ne sanaaaa neeeeee?"
Başka insanların kurallarına ve isteklerine hatta onların yaşadığı hayatı yaşamak zorunda mıyız?
Cevapla