Ya gerçekten çok üzüldüğüm bir şey bu. Sohbeti güzel geliyor, sonra bi bakıyorum hiç benim tipim değil hatta neredeyse tip namına bir şeye sahip değil :d
Hemen soğuyorum, hiç sohbet edemiyorum 🥲
Ya gerçekten çok üzüldüğüm bir şey bu. Sohbeti güzel geliyor, sonra bi bakıyorum hiç benim tipim değil hatta neredeyse tip namına bir şeye sahip değil :d
Hemen soğuyorum, hiç sohbet edemiyorum 🥲
Ee oda senin ayıbın olsun bea. 😌 Ben tipe çok takılmam hatta çirkin olsa çok daha iyi, kişileri konuşup anlaşıp karakterine göre yargılarım, görünüşlerine göre değil. Elbette seçicisindir hakkındır bir şey diyemeyiz ama senin tipin olmayanları da çok ezme yani belki iyi birileridir düzgün karakterli çocuklardır çöp muamelesi yapma yazık. 😅
Açıkçası fiziksel görünüm hepimizin dikkat ettiği bir şey olabilir, bu çok doğal. Ama sohbet uyumu ve ruhların buluşması da gerçekten eşsiz bir bağ oluşturabilir. Belki dış görünüş, zamanla iç güzelliğin yanında daha arka planda kalabilir. Kararlarında acele etmeden önce, bu kişinin sana kattığı güzel duygulara biraz daha şans vermeyi düşün derim. Ama elbette önemli olan senin mutlu olman 🌼😊.
Cevap
8Cevap
Ederim çünkü tamamen fiziksel uyum olmasa da beni sevene çekiliyorum
Tipini görmediğimiz karakterlerle konuşmuyoruz
Evet. Tipten önemli şeyler var.
Evet yaparim. Kafalarin uyusmasi cok onemli
Ediyorum ya bizde herkül değiliz sonuçta
Devam ederim tabi ki de
Drvam ederim sohbeti sarıyorsa
Fizik çekince konuşuyorum ben aksine
Bilmiyorum ne dersem boş
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?