Karşılaştığınız sorunları nasıl çözersiniz konuşarak mı?
Modum: "Lafı çevirmem direkt bam, dilimin freni yok. Aslında o öyle diğil ama anlatasım yok istediğin gibi anla 😄"

Karşılaştığınız sorunları nasıl çözersiniz konuşarak mı?
Modum: "Lafı çevirmem direkt bam, dilimin freni yok. Aslında o öyle diğil ama anlatasım yok istediğin gibi anla 😄"

Genelde susarak hallediyorum çünkü benim gibi biriyle bile sorunu olan insanların laftan da anlayacağını pek düşünmüyorum, "bana hata yapma" demek yerine, o insandan uzak duruyorum artık.
Kimseye sözümü geçiremem ama kendime gücüm yeter.
Şimdi bu durum karşımdaki insana göre değişiyor kimi insanla oturup sohbet ediyorsun iki kelam konuşuyorsun sorunlarını çözebiliyorsun ama kimi insanlığını sorunlarını çözmek yerine daha büyük bir soruna denk gelebiliyorsun yani Benim buradaki demek istediğim nokta gerçekten duygu ve düşüncelerimi anlayacak insan olursa benim duygu ve düşüncelerime önem verecek ve sorun çözme odaklı hareket edecek bir insan olursa amenna ama olmazsa uzak durmayı tercih ederim
Karşındaki anlıyor, değer veriyorsa sorunları konuşmak altın gibi. Ama anlamıyor, sallıyor veya daha beterini yapıyorsa… o zaman uzaklaşmak en mantıklısı.
O yüzden uyuşacağımız insana denk gelmek çok önemli herkesin ağzında böyle bir aşk sevgi seviyorum ölüyorum bitiyorum kelimesi ama yalan oturup bir sorun olduğunda güzelce konuşup iki tarafta haksızlığını hak kıllığını kabul edip o sorunu çözmüyorsa birbirine suçluyorsa o ilişkide o sevgi de bana kimse aşktan bahsedemez asıl aşk birbirini anlamaktır hatasını kabul etmektir
Sadece aşk ilişkileri diğil genel olarak tüm ilişkilerde hak edene hak ettiği gibi..
Her şey karşılıklı olmalı tek başına yaşanan hiçbir şeyin bana göre de değeri yoktur
Ben genelde önce susup kendimi toparlıyorum sonra doğru zamanı bulunca konuşarak halletmeye çalışıyorum çünkü anlık sinirle konuşunca hiçbir şey çözülmüyor ama tamamen susmak da içimi kemiriyor o yüzden önce bir sakinleşip sonra ne hissediyorsam açıkça söylüyorum böyle daha net oluyor
Aynen öylee 💫
İnsanlar konuşarak iletişim kurar ve anlaşır. Genelde doğru bir iletişimin çözemeyeceği çok az şey vardır. Böyle durumları yaşarım bazı durumlarda da sakince konuşmayı tercih ederim. 🌸
Aynı şekilde canım
Cevap
29Cevap
Susarak bir tek kendime zarar vermiş olurum içime atarak susarak hiç bir şeyin çözülmediğini anlıyalı çok oldu. O yüzden çözülmesi gereken herhangi bir şey olduğunda konuşmayı orta noktayı bulmayı tercih ediyorum
😄🧡
Karşımda ki kişiye göre değişir. bazıları konuşmamı hak etmiyor.
Genelde konuşarak ama bazıları buna bile değmiyor
Susmak hiçbir şey çözmez gadası
Önceden çok konuşur kendimi açıklar da açıklardım sonra kimse için bir önemi olmadığını anladım tamamen susmaya karar verdim ama bu da çok fazla soruna yol açtı çünkü yanlış anlaşılmaları bile açıklamıyordum.
Şimdi ise dengeyi buldum diyebilirim. Halam ile birlikte yaşıyorum. Halam çok hassas bir kadındır. Duyguları çabuk değişir çabuk sinirlenir çabuk sakinleşir. Fazla sinirlenirse büyün gün etkisinde kalır. Onun için önemsiz şeylere sinirlendiğinde haklısın der veya susarım zaten 2 dkya anlaşırız. Bazen de konuşurum hakkımı savunurum. Ama olabildiğince konuşarak anlaşır ortak bir karar veririz. Zaten güzelce konuştuğunda çözülmeyecek çok az şey vardır yeter ki doğru kişi olsun.
Zamanında susarak halletmeye çalışırdım ama o şekilde hiçbir şeyin hallolduğu yok ayrıca çok da toksik bir hareket. Ha bazen kelimeler kifayetsiz kalıyor, susmak en iyi cevap oluyor ama ayrımını iyi yapmak lazım. Şu an da konuşmayı tercih ediyorum
Sorunlarım olduğunda konuşmayı severim; aksi durumda çok huysuz biri olabiliyorum. Her insan, sorunu olan biriyle üslubunu bozmadan rahatça konuşup kendini anlatabilmeli. Bence sorunlar böyle çözülür. İçine atan insanları anlamak zor. Boş verip geçiştiriyorlar sorun daha sonra yeniden hatırlanınca ve dile getirilince işler daha kötü oluyor, hatta içinden çıkılmaz bir hal alıyor.
Ben genelde karşılaştığım sorunları konuşarak çözmeyi tercih ederim. Çünkü susmak bazen durumu daha karmaşık hâle getiriyor, hisler birikiyor ve içimde patlamaya hazır bir enerji birikiyor. Ama konuşurken de lafımı dolandırmam, ne hissettiğimi, ne düşündüğümü direkt anlatırım; bazen sert olabilir, ama en azından anlaşılır olur. Sessizlik ise sadece o anın sakinliğini korumam gerektiğinde başvurduğum bir yol, ama sorunları çözmek için daima kelimelere güvenirim
Sorunları anlayarak ve konuşarak çözmek, hem bireysel ilişkilerde hem de profesyonel iş ortamlarında doğru iletişimin temelidir. Bu yaklaşım tabii ki kendi başına yeterli değildir empati, aktif ve iyi dinleme ve açık ifade unsurları birleşiminde yerini bulabilir. Dolayısı ile konuşmayı ve iletişim kurmayı tercih ediyorum.
Beni anlamayacak, bir şeyler katmayacak biri ise karşımdaki susarım. Anlayışlı ve güven duyduğum biri ise, yanında kendimi iyi hissediyorsam konuşurum.
Kesinlikle...
Anlayacağını bilsem söyleyeceğim çok şey olur ama gerek var mı? 🐣Sorunları sakince çözmek burjuva işidir biz önce adamı çıldırtır sonra duruma göre bakarız. 😎
Kesinlikle 🤙🙂
İnsanlar konuşa konuşa, hayvanlar koklaşa koklaşa anlaşır. Susarak sorun çözülmez. Ben çok uzlaşmacı olduğum için benle konuşarak sorun çözmek çok kolay.
Çok güzel 💖🍃
Valla konusarak halletmeye calisiyorum da karsimdaki de konusmasi lazim ama mantiken yoksa deli gibi kendi kendime konusmus oluyorum 😀
Yani bazen çaresiz kalıyorsun 😀
Konuşarak halletme taraftarıyım ama her sorun da konuşarak çözülmüyor. Malum bazı kişiler beyin yoksunu olduğundan
Ben konusarak cozme taraftariyim. Ya sevfiklerime susarim ya da beyinsizlere...
Onlara ne anlatirsan anlat pufff yok okup gidiyor 😆 agzinda ki cumle vitmeden o coktan konusnayi unutmus okur Bosa enerji ve zaman kaybiii
Sorunun ne olduğuna bağlı değişiyor. Değmeyen ve konuşmaya değmeyecek şeyler için konuşmam.
Saol şekerim 💕🌺
Hep aynı seyler tekrar ediyorsa kendımı yormayı bırakıyorum
Konuşmadan hâl olmaz. Ama karşımda hep iletişim özürlüleri oldu
Sorunlar konuşularak çözülür ama konuşmaktan anlaşılmıyorsa en güzel cevap sessizliktir
Bazıları konuşsan da anlamıyor. O zaman susuyorum.
Haklısın
Konuşmadan çözülmüyor ki ama bazen konuşunca daha da karışıyor sjsj
Hüğğ🤧
O durumda karşılıklı konuşur çözersiniz, bazı insanlarda konuştukça hiddetlenirler o tiplerde susarak çözülür te taraflı konuşur küfür eder kızgınlığı geçer bu durum kişiye göre tanıdıkça çözümü bulursun
Konuşarak halletmeye çalışıyorum, baktım olmuyor ilelebet susuyorum
Konuşarak bir şeyleri çözmek bu kadar zor olmamli ya , bir de tartışmayı konuşacağım zaman ertelenmek beni çok yoruyor. Tamam olay soğusun okeyim de buz da kesmesin yani tartışmamız gereken olayı iki gün sonra konuşacaksak niye konuşuyoruz ki 🤦🏻 içimi döktüm şuanda 😀
Aynen bende öyleyim bu gün ya da seneye , o konu bitmeden başka bir şeye adım atmam. Ama nedir yani bu , bu gün değil sonra konuşalım mevzusu , sonuçta seninle birlikte bende aynı tartışmayı yaşıyorum aynı oranda sinirleniyorum niye anlamak bu kadar zor 🤦🏻😀
Bilmiyorlar ki kadınlar kaç GB hafızaya sahip , kendine bu eziyeti yapıp bu kadar bilgiyi sıcak sıcak aklında tutan sana neler yapmaz acaba 😀
Ölmezsek , unutmak yok 😀
Konuşarak halledilmeli, öfkeliysek araya zaman girmeli ama neticede varış noktası belliyse de konuşulmalı (anlamayacak bir insan ise yorulmanın manası yok)
Susarak halletmek daha kolay oluyor. Benim kuyuya attığım taşı 40 akıllı 40 deli çıkaramıyor. Ee ben bunlara dil döksem gene çıkaramazlar...
Konuşmayı denerim birkaç kereden sonra değişme yoksa susarım. Susmak çözüm değildir, problem yaratıcının kendisidir.
Konuşuyorum daha çok ama karşımdakine etki etmiyorsa gidiyorum
Sorunlar konuşulmadan çözülmüyor maalesef susmak sadece kendini kandırmak oluyor.
İlk başta bir tartışmada ben sakinimdir sakinleselim şu an konuşmak istemiyorum derim biraz zaman geçince iki taraf da duygu ve düşüncelerini paylaşır net konuşarak halledilir hep böyle sağlıklı oldu uzun tartışmaların önüne geçtim
Halledemiyorum genelde 😄
Sorunlarla uğraşmıyorum salıyorum gidiyor. 😃
O an ki ruh halıme baglı ya modum yoksa susuyorum
Susarak 🙄
Konuşmaya sıra gelene kadar susup toparlamam lazım gelir 😅
O zaman susmam gerekiyordur ya, susarım.
😅 tanımışsın beni ddjjs
Kız o ne demek 😅
🙏❤️
Hiçbir zaman susmam konuşarak hallederim😂
Genelde bağırıp haklı çıkmaya çalışıyorum.
Bazen konuşarak bazende susarak hallederim
Her sorun konuşarak çözülür
Şu anda konuşarak çözmeyi tercih ediyorum
Konuşarak
Susarak bi yere varılmaz
Artık susarak.
Konuşarak ve alınan kararları uygulayarak
Susarsam sorunu çözemem sorunlar konuşarak çözülür
Muhattap olmam aptal insnalrla
Konuşarak hallederiz.
Konuşmak daha iyi 😇
Vurarak hallediyorum
Anlarsa konuşurum, anlamazsa yine konuşurum. Ama her zaman anladığı dilden konuşurum.
İletişimi tercih ederim..
Sopa ile dürtüp geçiyorum.
Her ikisi olabilir aslında
Konuşarak
Konuşarak çözerim
Saygısızlık varsa susarım
Yoksa konuşmak
İnsana gore degisiyor
Konuşarak genelde
Küfür ederek 😃
konuşarak.
Karşımdaki kişinin kalitesine göre değişir
konuya bağlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?