’ İnsana en çok acı veren şey, söyledikleriyle söylemek istedikleri arasındaki uçurumdur. ‘’.. Oyle mıdır? . ?

Demiş Dostoyevski abimiz...

Bu söz bu zmeseri hatırlattı.. Niyeyse...
Bu söz bu zmeseri hatırlattı.. Niyeyse...

Sizce haklı mı? Ben genelde aklına her geleni söyleyen biriyim.. Ama bugün durduğumu farkettim.. Hiç hoşuma gitmedi bu durum.. Ama durmalıyım... Hiçbir şey diyememek daha mı acı acaba? Fikriniz nedir?

Birde sarki koyayım nasilsq soru benim:))..

’ İnsana en çok acı veren şey, söyledikleriyle söylemek istedikleri arasındaki uçurumdur. ‘’.. Oyle mıdır? . ?
Cevapla