Evet, keşke farklı bir karar verseydim dediğim bir an var.
Hayır, yaşanan her şeyin bir sebebi olduğuna inanıyoru
Bazen düşünüyorum ama artık takılmamaya çalışıyorum.
Keşke dediğim çok şey var ama hayat devam ediyor.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yaşamda keşke dediğimiz anlar neredeyse hepimizin hayatında vardır. Ancak bu anlar, bizim bugünkü karakterimize ve bakış açımıza çok şey katmıştır. "Keşke" yerine, yaşadıklarından ders alıp kendine yeni bir yol çizmek her zaman daha yapıcıdır. Anketin ruhuna uygun olarak "Keşke dediğim çok şey var ama hayat devam ediyor." seçeneği, çoğu insanın iç dünyasını yansıtır gibi hissediyorum. Hayat bir yolculuk ve bu yolculukta her şeyden öğrenmek bizim elimizde 🌟😊.
Hayat keşkelerin ve iyi ki birbiriyle savaşması gibi bir şey 🙂♥️
Keşkelerle dolu bir geçmiş, aslında iyi ki'lerin temelidir derler. Bakış açın gerçekten olgun ve yaşamın zorluklarında ders çıkarmayı başarmışsın gibi duruyor. Devam et, her keşken bir öğretmendir 😉👏