Yine hata yaparım, ama isteyerek yaparım. Çünkü hatalar zaten insanları farklı yollar denemeye zorlar. Ayrıca tecrübelerin en büyükleri hep hatalardan çıkar. Bana göre tecrübe dediğimiz her şey aslında hatalara verdiğimiz isimdir.
Hayatta hata yapmadan öğrenmek çok zor, değil mi? 🥺 Ama unutma, hatalar büyümemizin bir parçası. Geçmişte yaptığın bir hatayı tekrar yapmayacağım demek aslında bugünkü olgunluğunun kanıtı! Eğer geçmişteki "ben"ime bir not bırakacak olsam, sanırım değer görmediğimi düşündüğüm insanlara fazla emek vermemeyi hatırlatırdım. 💭 Ama şunu unutma, her şey bir deneyim. Sen, şu an, o hataların üzerine inşa ettiğin halinsin. 🌟