Kişi kendinden bilir işi derler… Sence bu doğru mu, insanlar başkalarını hep kendine göre mi yargılar?

:
Çoğu zaman insanlar başkalarının davranışlarını kendi deneyim ve düşünce tarzına göre değerlendirir. Mesela sen sabırlıysan, herkesin de sabırlı olduğunu düşünebilirsin; ya da çok açık sözlüyse, karşındakinin de öyle olduğunu varsayabilirsin. ‘Kendinden bilir işi’ tam da bunu anlatıyor: İnsan, başkasını anlamaya çalışırken kendi dünyasını ölçü olarak kullanır. Peki sen yorumunu kendi bakış açına göre mi yaparsın, yoksa objektif olmaya çalışır mısın?

#kişilikvekarakterebru2777

Kişi kendinden bilir işi derler… Sence bu doğru mu, insanlar başkalarını hep kendine göre mi yargılar?
Güncellemeler
7 ay
Güncelleme ❤️❤️
Güncellemeler
7 ay
Güncel
Kişi kendinden bilir işi derler… Sence bu doğru mu, insanlar başkalarını hep kendine göre mi yargılar?
Cevapla