BBaşka insanları yargılayıp ayıplamak ne kadar doğru?

  • Hepimiz insanız hepimizin birçoj hatası kusuru kötülüğü varken başkalarını niyeayıplıyoruz ki onca Eksiğimize rağmen kibirlenip başkalarına üsten bakmadan duramıyosunux. Aynaya bakın melek mi görüyosunuz öyle ise insanları ayıplamaya devam edin.
BBaşka insanları yargılayıp ayıplamak ne kadar doğru?
Cevapla