Dün bir arkadaşımın doğum günü vardı. Sevgilisinden 2 haftadır ayrıydı, kız onu her yerden engellemişti. Benden barışmalarına yardım etmemi istedi ama ayrılma sebeplerini öğrenince sinirlendim ve hayır dedim. (Kız, adamın iş yerinde başka bir kızla konuştuğunu görmüş ama aralarında hiçbir şey olmadığına yemin etmiş) ama sonra benden sadece kızın sesini duymak istediğini söyleyerek kızı aramamı istedi ve ben de onu aradım. Adam kızın sesini duyunca gözleri doldu... Şaşırdım. Dışarı çıktım, kızla konuştum ve yanımıza gelmesi için ikna ettim. Geldi... Çocuğun gözleri parlıyordu. Kız, "Sana hediye getirmedim," dedi..., "En güzel hediyem sensin," dedi. Sarıldılar. Kız telefonda benimle konuşurken çocuğa küfür etti ve bana söylediklerini yüzüne söyleyeceğini söyledi... ama barıştılar 🤦♀️😂

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer