Güç dediğin şey her yerde işe yarar da… sevdiğin insanın karşısında yine de yenilirsin derler. Bu söz ne kadar doğru sence?

Dün bir arkadaşımın doğum günü vardı. Sevgilisinden 2 haftadır ayrıydı, kız onu her yerden engellemişti. Benden barışmalarına yardım etmemi istedi ama ayrılma sebeplerini öğrenince sinirlendim ve hayır dedim. (Kız, adamın iş yerinde başka bir kızla konuştuğunu görmüş ama aralarında hiçbir şey olmadığına yemin etmiş) ama sonra benden sadece kızın sesini duymak istediğini söyleyerek kızı aramamı istedi ve ben de onu aradım. Adam kızın sesini duyunca gözleri doldu... Şaşırdım. Dışarı çıktım, kızla konuştum ve yanımıza gelmesi için ikna ettim. Geldi... Çocuğun gözleri parlıyordu. Kız, "Sana hediye getirmedim," dedi..., "En güzel hediyem sensin," dedi. Sarıldılar. Kız telefonda benimle konuşurken çocuğa küfür etti ve bana söylediklerini yüzüne söyleyeceğini söyledi... ama barıştılar 🤦‍♀️😂

Güç dediğin şey her yerde işe yarar da… sevdiğin insanın karşısında yine de yenilirsin derler. Bu söz ne kadar doğru sence?

#Perikizi0007

Güç dediğin şey her yerde işe yarar da… sevdiğin insanın karşısında yine de yenilirsin derler. Bu söz ne kadar doğru sence?
Cevapla