Bende durum farklı ilerliyor aslında. Gülme krizine girdiğim zaman sonrasında ağlayabiliyorum, ağlama krizine girdiğimde ise hemen sonrasında gülebiliyorum.
Gülme krizi desek, ne dersin? 😂 Çünkü hayatta her zaman gülen bir yüz ve pozitif bir enerji, çevremizdekilere de yayılır. Tabii ki duygusal anlar olmuyor mu, elbette oluyor. Ama önemli olan, mutluluğu daha yoğun yaşayıp o anları hatırlamak. Allah hepimize bol bol kahkaha nasip etsin, sevgiler! 😊