
Peki siz hiç mutluluktan ağladınız mı?

bu şey değil mi ya?
BEN
Hahahaahaha soruyu kendime şthaf ediyorum tam olarak böyle bir insanım
Ağlayacak kadar mutlu olman güzel.. :)
Yok o mutluluğun bolluğundan değil ben ters bir insnaım her şeyi ters yaşıyorum ve aşırıd uygusalım ama aynı zamanda duygusuzum 😅 ahaha kendimi tarif ederken çok zorlanıyorum ya
İkizler misin? Sen de kendimi gördüm resmen.. 😀
Yok oğlak. Hatta tam bir oğlağım ama duygusal manada son 3 yıldır oğlakla alakam kalmadı pek dnslcndkfn
Hiç bilmiyorum onun özelliklerini. :)
Bol çiçekli teşekkürler 🌸🌹🌸🌹🌹💐🌷🌺🥀🌸💐🌷
Boll kalpli ricalarrr. :D (Şuan pc den nasıl yapıldığı bilmediğim için atamıyorum.) :D
Ahahha 😂 ya çok tatlısın 😍 < şu ve 3 yapınca oluyor 😊😊
<3 <3 <3 <3 <3 oldu mu? :D
Ahh evet oldu. :D <3 <3 Bunu da öğrenmiş olduk. :D Teşekkürler.
Ahaha evee oldu♥️♥️ Benim kalplerim görünüyor mu pcde?
😍ne demek :)
Evet görünüyor. :D <3
Sinirden güldüm geçende. Traji komik bir olaydı.
Ağladığım zamanlar olmuyor. Sinirden güldüğüm zamanlar aşırı fazla.
Ricalar :) ben de..
Genelde hep mutluluktan ağladığım zamanlar oldu..
Teşekkür ederim 😊
Rica ederim.
Cevap
38Cevap
Her ikisin de olduğu zamanlar var. Bunu herkes mutlaka yaşıyordur. Aşırı mutluluktan ağlamak ve çok sinirlendiğimizde asabımızın bozulması ve gülmeye başlamak bir tepki göstergesidir.
İkisini de çok yaptım. Eskiden hiç ağlamazdım mutluluktan. 5 sene önce dayı oldum ilk yeğenim doğdu. Onun fotoğrafları gelince tutamadım kendimi ağladım. O gün bugün ota b.. ka ağlar oldum zaten. Sinirlenince de bir anda gülmeye başlıyorum, dalgaya almaya başlıyorum herşeyi :D
Eveet. Ama daha çok gülmekten ağlamışımdır. Gerçi gülmem de mutlu olduğumu gösterdiğine göre doğal olarak mutluluktan çoğu kez ağladım😂
Her gülen mutlu değildir ama.. :)
Yaklaşık 15 dakika önce motosikletle yağmura yakalandım bardaktan boşalırcasına içime kadar ıslandım ve sinirden güldüm
Motorda bende sırılsıklam olmuştum :) hem sinir bozucu hem de keyifli. 😀
Aynen hem sinir bozucu hem güzel. 😀😀
Mutluluk diye bişey yook. kendimden biliyorum. #porazkarayel
👍👍
Evet nadir çok çok ciden mutlu olucak birşey olması lazım ağlamam için gülmeye gelince çok gülerim sinirlenince ciddi olamam fazla ama ciddi olursamda kork benden
Bir bebek videosu görünce sürekli ağlarım durduramam kendimi hem üzülür hem sevinirim nedenlerim çok ama genelde sulugözüm ben herşeye ağlarım 😂😑
Fazla ağlayan, duygularımı belli eden birisi değilim, ama En son 1 sene önce doktorayı kazandığım gün mutluluktan gözlerim yaşarmıştı
Evet mutluluktan ağladım :) ama sinirden gülmem. İçimden geldigi için gülerim.
Sinirden gulmek oluyor mutluluktan bir kere ağladim😂
Mutluluktan ağlayalı çok uzun bir zaman oldu. Evet, sinirden çoğu zaman ağlıyorum.
Sinirden güldüğüm çok ama şu hayatta bir kere olsun mutluluktan ağlamadan ölmek istemiyorum yaa 🙄
hayır hiç mutlulukan ağlamadım. zevkten yaş geldi ama
Evet sınavdan 100 aldığım zaman mutluluktan ağlıyorum.
Tabi ki ağladım ayetel kürsiden hemen sonra gelen gollerle vs ÇOK oldu.
Mutluluktan ağlamadım ama umarım herkes bir gün yaşar.. insan düşününce bile etkileniyor.
Evet ama ozel bir olaydı ama sinirden hep guleeim yoksa herkezle kavga edersim yahuu
Mutluluktan ağlamayı bilmem ama, sinirden güldüğüm birçok an oluyor.
Hiç mutluluktan ağlamadım... Sinirden gülerim bazen sevdiklerime..
Mutluluktan hiç aglamadim genelde sinirden güler ya da aglarim
Sinirden gülebiliyorum da... mutluluktan ağlayacak kadar mutlu olamadım henüz...
Mutluluktan ağladığımı hatırlamıyorum.. sinirden güldüğüm zamanlar oluyor..
Sinirden güldüğüm olmuştur da mutluluktan ağladığım olmamıştır.
Mutluluktan hiç ağlamadım. Ama sinirden ağlayacak kadar güldüğüm oldu.
Oldu 6. sinifta teşekkür aldım diye mutluluktan ağlamıştım 😂😂
Sinirden gülmüşümdür ama mutluluktan ağlamak nedir hiç bilemedim daha
Sinirden gülme ve ağlama çok oldu ama henüz mutluluktan ağlayacak kadar mutlu olamadım.
Sinirden gülmedim hiç ama mutluluktan ağladığım çok olmuştur
Mutluluktan hiç ağlamadım ama sinirden güldüğüm çok oldu.
Mutluluktan ağladığım olmadı da sinirden gülmüşlüğüm çok
O kadar mutlu olamadık be kanqa
Ama uzun zamandır ağlayamıyorum
Mutlu olmak neyime Keşke mutluluktan ağlamayı geçte üzgünken bile gülmeyen insanım gülmek yasak vücuduma alerji yapıyor sanki
Sinirden guldugumde cok oldu mutluluktan agladigimda
Hep sinirden gülerim sonra ağlarım 😂
Ama mutluluktan bir kere ağladım
Evet sinirden gülmüştüm dşğeri olmadı. Mutluysam nşye ağlayım
Mutluluktan ağlarım evet ama sinirden güldüğümü pek hatırlamam. 😊
Mutluluktan ağladığım olmadı sinirden güldüğüm çok oldu.
Mutluluktan hiç ağlamadım ama aşırı sinirlendiğimde güldüğüm oluyor
mutlulukdan agladigim hic olmadida sinirden güldugum cok oldu cok egzantirik bisey iyi seyden aglamak kotu seyden gulmek hayat cok garip
Mutluluktan ağlamış olduğum tek zaman; The Pursuit of Happyness'ın son sahnesi.
2 ay önce mutluluktan ağlamıştım sanırım ama zaten 1 gün sonra kötüsü geldi
Sinirden güldüğüm olur
Evet oldu bir defasında.
Mutluluktan ağlamadım ama sinirden çok kez güldüm.
Henüz o kadar level atlamadım.
sinirden guldugum cok olmustur
Ben sadece sinirlendiğimde gülerim 😏
sinirlenince aglamasam patliyorum
gelene gidene kufur ediyorum daha cokk yalniz kaliyom yuruye yureye bir oraya bir buraya kufur ediyom ortaligi dagitiyom
Sinirden ağladığım çok oluyor.
tabili oluyor, insaniz güzelim
Sinirden güldüğüm çok.
*Gecen bol olsun.*
1 kez ağladım mutluluktan.
ters tepkiler kolay kolay vermem
Sinirden güldügüm oluyor 🙄
Bn genelde mutsuzluktan ağlıyorum
sinirden ağladığım çok oluyor
Ağlamanın ortasında çook kahkaha attım
Ben sinirlenince ağlarım
Hic mutluluktan ağlamadım 😏
Sinirden ağladığım çokta mutluluktan ağladığım yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar